کسب و کارها

بهترین سایت های خرید اینترنتی لباس زنانه در ایران

چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که یک روزی لباس مورد نیازش را هم اینترنتی بخرد. تصور می کردیم که حتما باید آن لباس را پرو کنیم. اما الان لباس مهمانی گران قیمت را نیز اینترنتی خریداری می کنیم. اگر سایز استاندارد خود را داشته باشید،مشکلی پیش نمی‌آید. اتفاقا فروشگاه‌های اینترنتی لباس که روی کار آمده اند با استقبال خوبی هم روبرو شده اند. با توجه به این موضوع و علاقه شما به خرید اینترنتی،می‌خواهیم چند مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس را برایتان معرفی کنیم.

اگر اولین تجربه خرید اینترنتی‌تان برای لباس باشد، طبیعی است که برای تصمیم گیری کمی مردد شوید. اما نگران نباشید، اطلاعاتی راجع به هر کدام از فروشگاه ها را برایتان آورده ایم آنها را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید.

1.شنل قشم

شنل قشم یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک در ایران است که با بیش از یک دهه تجربه به فعالیت خود مشغول است. شنل قشم پایبند به سه اصل کلیدی، ضمانت اصل‌بودن کالا، پرداخت هزینه در محل و 7 روز ضمانت بازگشت کالا، موفق شده که با فروشگاه‌های معتبر کشور رقابت کند و یک سایت خوب در خرید آنلاین لباس باشد. شما می توانید به راحتی از این فروشگاه خرید اینترنتی داشته باشید و پوشاک مناسب هر فصل را در جدیدترین و متنوع ترین طرح ها به قیمت عمده و به صورت مستقیم از جزیره قشم خریداری نمایید.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس شنل قشم

  • تنوع محصولات: فروشگاه شنل قشم تنوع بسیار بالایی از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و تنوع محصولات سبب شده که مشتریان بتوانند از بین گزینه‌های متنوع بهترین انتخاب را داشته باشند.
  • کیفیت محصولات: شنل قشم با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولات با کیفیتی را برای مشتریان خود عرضه می‌کند و این امر سبب اعتماد بیشتر مشتریان می شود.
  • سیستم ارسال سریع: شنل قشم سعی بر این دارد که محصولات خود را در اسرع وقت و سریعا به مشتریان خود ارسال کند و تضمین می‌کند که محصولات سفارشی به سرعت و به صورت ایمن به مشتریان تحویل خواهد شد.

2. دیجی استایل

دیجی استایل یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لباس است که احتمالا نام آن را شنیده اید. این فروشگاه به دلیل تنوع قیمتی که دارد معمولا با استقبال خوبی روبرو شده است. در این فروشگاه می توانید محصولاتی با قیمت مناسب پیدا کنید.

همچنین این فروشگاه در کنار عرضه لباس‌هایی با قیمت مناسب، لباس‌هایی برند نیز برای افراد علاقه‌مند به این نوع پوشاک دارد. شاید همین احترام به سلیقه‌ها سبب شده که دیجی استایل رتبه یک در گوگل بگیرد.

محصولات دیجی استایل در 3 دسته زنانه، مردانه و بچه‌گانه دسته بندی شده‌اند. در مورد شرایط بازگردانی کالا، نیز دیجی استایل سخاوتمند است. این فروشگاه تا 7 روز بازگرداندن کالا را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است و مخاطبان به هر دلیلی که از خریدشان منصرف شدند، می توانند با واحد پشتیبانی دیجی استایل تماس گرفته و اقدام به بازگردانی محصول کنند. تماس با پشتیبانی دیجی استایل به کمک یک شماره تماس ثابت امکان پذیر است.

دیجی استایل هم مانند دیگر فروشگاهها یک مارکت‌پِلِیس است و محصولات را به صورت مستقیم به مخاطب نمی‌فروشد بلکه محصولات را فروشنده‌های مختلف سراسر کشور تامین می‌کنند.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

  • گارانتی محصولات: تمامی محصولات این فروشگاه تا 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارند.
  • قیمت محصولات: محصولات دیجی استایل، به لحاظ قیمت بسیار مناسب هستند و همچنین دارای کالاهای مارک گران قیمت نیز می باشد.
  • کیفیت محصولات: دیجی استایل به دلیل ضمانت اصالت محصولات ، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

3. بانی مد

فروشگاه بانی‌مد به دلیل گستردگی بالای محصولات نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است، محصولات بانی مد در 3 دسته زنانه، مردانه و بچه‌گانه دسته بندی شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت بانی‌مد، امکان بازگردانی محصولات تا 7 روز بعد از خرید توسط مشتری می باشد. مخاطبان می‌توانند به هر دلیلی مانند مناسب نبودن سایز محصول دریافتی یا وجود نقص و ایرادی در کالا و یا عدم مطابقت محصول، آن را به فروشگاه برگردانند و هزینه‌اش را دریافت نمایند. البته در صورتی که محصولی دارای نقصی باشد، خریدار باید تا قبل از 24 ساعت، مشکل کالا را به واحد پشتیبانی سایت اطلاع دهد.

علاوه بر این موارد، بانی مد تنها دارنده شعبه‌های فروشگاه‌های جین وست در ایران می باشد. همچنین فروشگاه‌ بانی مد لباس‌های مارک نیز عرضه می کند و علاقمندان به لباس های مارک نیز می توانند از بانی مد خرید کنند. ساعات کاری بانی مد از 9 صبح تا 2 بامداد به صورت یک‌سره است، همچنین این فروشگاه یک شماره ثابت و یک شماره درگاه پیامکی در اختیار مخاطبان خودش جهت انتقادات، پیشنهادات و پشتیبانی قرار داده است.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس بانی مد

  • گارانتی محصولات: تمامی محصولات این فروشگاه تا 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارند.
  • قیمت محصولات: با توجه به برند بودن کالاها، قیمت‌ها در این فروشگاه نسبتا بالا هستند.
  • کیفیت محصولات: با توجه به 7 روز گارانتی بازگشت وجه، و به دلیل ضمانت اصالت محصولات ، محصولات این وب سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

4. دیجی کالا

دیجی‌کالا (digikala.com) از بزرگترین فروشگاههای آنلاین ایران است و در بخش پوشاک تنوع بسیار بالایی دارد. در این فروشگاه بیش از هزاران برند معتبر و متنوع برای تمام سلیقه‌ها و استایل‌ها وجود دارد. محصولات دیجی کالا در دسته های زنانه، مردانه، بچگانه، ورزشی، شیک و مجلسی، لباس‌های رسمی و کاجول و… وجود دارد.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی کالا

  • تنوع محصولات: تنوع محصولات دیجی کالا بسیار بالاست شما می‌توانید از بین برندها و دسته‌بندی‌های مختلف ،محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • کیفیت محصولات: دیجی‌کالا با برندهای معتبر و معروف همکاری می‌ کند و محصولات با کیفیت بالا را برای فروش عرضه می کند. همچنین شما می توانید با دیدن نظرات و امتیازات مشتریان که در صفحه هر محصول قرار دارند، باز کیفیت محصولات مطلع شوید.
  • سیستم ارسال سریع: دیجی‌کالا با استفاده از سیستم ارسال سریع خود، سعی می کند محصولات را به سرعت و به موقع به مشتریان خود تحویل دهد.

5. فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه

مدیسه یکی از بهترین سایت های خرید لباس است، این وب سایت متعلق به شرکت گلستان است و به دلیل گستردگی بالای محصولات نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است، محصولات مدیسه در دسته های زنانه، مردانه، بچه‌گانه، ورزشی و… دسته بندی شده‌اند.

همچنین مدیسه لباس های برند نیز عرضه می کند و به همین دلیل قیمت لباس ها نسبتا بالا هستند. البته ، لباس‌هایی با قیمت متوسط نیز در مدیسه پیدا می‌شود.

مدیسه اصالت محصولات خود را تضمین کرده و برای لباس‌های فروخته شده 7 روز ضمانت کالا در نظر گرفته است البته این ضمانت کالا زمانی شامل این ضمانت 7 روزه می‌شود که مشکلی مانند پارگی، مغایرت با خرید و… در آن دیده شود. ساعت کاری مدیسه از 8 صبح الی 10 شب می باشد و تماس با پشتیبانی مدیسه به کمک یک شماره تماس ثابت امکان پذیر است.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی پوشاک مدیسه

  • گارانتی محصولات: تمامی محصولات فروشگاه 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارند.
  • قیمت محصولات: قیمت محصولات مدیسه به علت برند بودن کالاها بالاست اما کالاهایی با قیمت مناسب هم در بین آنها وجود دارد.
  • کیفیت محصولات: کیفیت محصولات مدیسه بالاست و ضمانت اصالت کالا نیز دارد.

ناهید صابری

شدیدا علاقه مند به حیوانات هستم و در سایت شیک پت سعی دارم تا اطلاعات و آموزش های لازم برای نگهداری از حیوانات خانگی را گرد هم بیاورم. خوشحال میشم در تجربیات خودتون رو در بخش نظرات هر بخش با ما به اشتراک بذارید تا بتونیم اطلاعات جامع تری رو در مورد سگها، گربه ها و حیوانات دیگر در این وبسایت اشتراک گذاری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا