کسب و کارها صفحه 1 از 18 https://shikpet.ir/کسب-و-کارها مجله اینترنتی تخصصی حیوانات خانگی(پت)، راهنمایی انتخاب و خرید پت و محصولات نگهداری و غذایی حیوانات خانگی Tue, 07 May 2024 10:51:22 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.5.3 https://shikpet.ir/wp-content/uploads/2021/03/cropped-fivshikpet32-32-32x32.png کسب و کارها صفحه 1 از 18 https://shikpet.ir/کسب-و-کارها 32 32 چطور خانه ای بدون موی سگ و گربه داشته باشیم؟ https://shikpet.ir/how-to-have-a-house-without-dog-and-cat-hair.pet7328 https://shikpet.ir/how-to-have-a-house-without-dog-and-cat-hair.pet7328#respond Tue, 07 May 2024 10:09:32 +0000 https://shikpet.ir/how-to-have-a-house-without-dog-and-cat-hair.pet7328 نگهداری سگ و گربه، حس بسیار خوشایندی را از نظر روحی به ما القا می کند. این حس متعاقباً برای حیوان نیز به وجود می آید و این تعامل دوطرفه از بروز بسیاری از مشکلات روانی جلوگیری می کند؛ اما نگهداری از این حیوانات با معضلاتی مانند ریزش مو مواجه است. ریزش موی سگ و …

نوشته چطور خانه ای بدون موی سگ و گربه داشته باشیم؟ اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
نگهداری سگ و گربه، حس بسیار خوشایندی را از نظر روحی به ما القا می کند. این حس متعاقباً برای حیوان نیز به وجود می آید و این تعامل دوطرفه از بروز بسیاری از مشکلات روانی جلوگیری می کند؛ اما نگهداری از این حیوانات با معضلاتی مانند ریزش مو مواجه است. ریزش موی سگ و گربه اجتناب ناپذیر است؛ اما با ترفندهایی می توان از آن جلوگیری یا در صورت ریخته شدن، آن را از محیط جمع کرد. تغذیه، رفتار درست با حیوان و توجه به نیازهای او می تواند نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو او داشته باشد.

راه های پیشگیری از ریزش مو سگ و گربه

ریزش مو، اتفاق تازه ای در دوران زندگی یک حیوان خانگی نیست؛ اما گاهی ریزش مو افراطی باعث می شود که همه جای منزل مملو از موهای سگ و گربه باشد و به لباس های ما بچسبد. مطمئناً برای شما نیز پیش آمده که با نشستن روی فرش یا مبل خانه ای که دارای حیوان خانگی است، لباس های پر از مویی را داشته باشید. برای جلوگیری از این معضلات، می توانید به توصیه های زیر عمل کنید:

استحمام مرتب را فراموش نکنید

چرب شدن موها، همان طور که در انسان ها باعث ریزش موها می شود در حیوانات نیز همین نتیجه را دارد. بهتر است استحمام حیوانات خانگی را هر 2 روز یکبار انجام دهید. برای استحمام حتماً از شوینده های مناسب با پوست آن ها استفاده کنید. بهتر است پس از استحمام موهای آن ها را در همان مکان سشوار و شانه بزنید تا از ریزش مو در محیط داخلی جلوگیری کنید.

موهای سگ و گربه را دائماً شونه بزنید

این روش باعث ماساژ پوست حیوانات و ریزش تارهای مو آسیب دیده می شود. بهتر است از برس های چوبی یا نرم برای این کار استفاده کنید تا به ساقه موها آسیب وارد نشود. این روش را حداقل روزی یکبار انجام دهید.

موی سگ و گربه
موی سگ و گربه

مولتی ویتامین ها را به رژیم غذایی سگ و گربه خود اضافه کنید

در بسیاری از مواقع، ریزش مو افراطی حیوانات خانگی به دلیل عدم تغذیه مناسب است. با مراجعه به دامپزشک می توانید از این موضوع مطلع شوید. دامپزشک با تجویز مولتی ویتامین ها و مکمل ها می تواند نقش مهمی در توقف ریزش مو حیوانات خانگی داشته باشد.

فضایی بدون آلودگی از دود سیگار را فراهم کنید

آلاینده های شیمیایی و فلزات سنگین، باعث خشک و شکننده شدن تارهای موی حیوانات خانگی می شوند. محققان به این نتیجه رسیده اند که در خانه هایی که دخانیات مصرف می شود، موهای حیوانات خانگی ریزش شدیدی پیدا می کند.

رفتار درست با حیوان خانگی را بیاموزید

گاهی محیط های پر تنش یا عدم ارتباط عاطفی با حیوان خانگی باعث ایجاد استرس در او می شود. انزوا و گوشه گیری حیوان خانگی باعث افزایش ریزش مو شده و سیستم ایمنی بدن او را ضعیف می کند. این موضوع بر میزان تغذیه او نیز تأثیر منفی دارد. بردن حیوان خانگی به تفریح و بازی کردن در فضای باز می تواند باعث کاهش استرس او شود و ریزش مو او نیز کاهش یابد.

جلوگیری از ریختن موی سگ و گربه
جلوگیری از ریختن موی سگ و گربه

موهای سگ و گربه خود را دائماً کوتاه کنید

بهتر است برای جلوگیری از بیماری ها و همچنین احیای موهای آسیب دیده موی حیوان خانگی را کوتاه کنید. زمان خاصی برای انجام این کار وجود ندارد، چرا که حیوانات از نژادهای مختلف رشد موهای متفاوتی دارند.

به تن سگ و گربه خود لباس بپوشانید

با پوشیدن لباس حیوان خانگی شما هم بامزه تر شده و هم موی کمتری از او روی سطوح باقی می گذارد. این موضوع برای سگ و گربه که عادت دارند به وسایل خانه لم بدهند، بسیار مؤثر است.

بهترین راه ها برای پاک کردن موی حیوانات خانگی

با وجود راهکارهایی که برای جلوگیری از ریزش موهای سگ و گربه وجود دارد، باز هم رد پایی از موهای حیوان خانگی در قسمت های مختلف خانه دیده می شود. اما بازهم راهکارهایی برای کاهش حجم موها وجود دارد که ذکرکردن آن ها خالی از لطف نیست!

استفاده از اسفنج

اسفنج یک ابزار ساده است که در همه خانه ها می توان به آن دسترسی پیدا کرد. بافت اسفنج به گونه ای است که می تواند به راحتی موهای نرم و کرکی سگ و گربه را جذب کند. این موضوع برای جمع کردن موهای سگ و گربه از روی مبل بسیار کاربردی است.

استفاده از فرچه یا برس

با کشیدن برس روی فرش یا مبل می توان حجم زیادی از موهای چسبیده به مبل و فرش را جدا کرد. برای تأثیر بهتر می توان از شامپو فرش یا نرم کننده برای افزایش اثرگذاری استفاده کرد. برای ازبین بردن موهای ظریف باقی مانده نیز بهتر است از جاروبرقی استفاده کرد.

استفاده از پلاستیک

پوشش های نایلونی یا لاتکس به دلیل الکتریسیته ساکنی که از طریق مالش به اجسام ایجاد می کنند، گزینه مناسبی برای جمع کردن موها از روی سطوح باشد. برای این کار می توانید کفش های خود را با نایلون بپوشانید و روی فرش یا مبل راه بروید. استفاده از جارو پلاستیکی، دستکش لاتکس و بادکنک از بهترین راهکارها برای حذف موهای سگ و گربه به شمار می روند.

دستکش لاتکس برای موی سگ و گربه
دستکش لاتکس برای موی سگ و گربه

استفاده از موبر مخصوص سگ و گربه

ابزارهایی به نام پرزگیر یا موبر مخصوص سگ و گربه وجود دارند که شامل شانه ای با دندانه های نرم هستند. این دندانه ها می توانند ظریف ترین موهای حیوانات را به دام بیندازند. هرچند که این ابزار را افراد کمی استفاده می کنند؛ ولی این موضوع به دلیل ناکارآمد بدون آن نیست. موبر مخصوص سگ و گربه در تعداد معدودی از پت شاپ های آنلاین موجود است و به همین دلیل افراد کمی از این وسیله جادویی اطلاع دارند، به همین دلیل کاربران می توانند به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین خرید کنند.

برای این منظور مطلب ” لوازم بهداشتی کمیاب را از کجا پیدا کنیم ” را پیشنهاد می کنیم. روی موبرهای سگ و گربه لامپی ال ای دی برای دیدن بهتر موهای ظریف وجود دارد. بزرگ ترین مزیت این موبرها عدم نیاز به استفاده از جاروبرقی برای پاک کردن سطوح آلوده به پرز حیوانات است.

نکات مهم برای جمع کردن موی حیوانات

علاوه بر موارد گفته شده، دقت به نکات زیر می تواند نقش کلیدی را در حذف موهای حیوانات داشته باشد:

بهتر است از چند روش ترکیبی برای جمع کردن موی سگ و گربه استفاده کنید.

  • جمع کردن موها را به زمان های دیگر موکول نکنید، چرا که باگذشت چند روز موها چسبندگی بیشتری پیدا می کنند و جداکردن آن ها مشکل می شود.
  • بهتر است محدوده مشخصی را برای حیوان خانگی در نظر بگیرید و برای سالن های پذیرایی و اتاق خواب اجازه ورود به آن ندهید.
  • اگر مایلید از سگ و گربه مراقبت کنید، جنس فرش، موکت و مبل هایتان را به گونه ای انتخاب کنید که پرزهای کمتری به آن بچسبند.

سخن پایانی

یکی از معضلات زندگی با حیوان خانگی چسبیدن پرزهای نازک موهای آن ها روی سطوح خانه است . در بسیاری از مواقع به دلیل چسبیدن این پرزها به لباس مهمان ها ممکن است باعث ایجاد شرم و خجالت میزبان شود؛ اما راهکارهایی برای جلوگیری و حذف موهای ریخته شده وجود دارد که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم. استفاده از موبر، چسب، برس، الکتریسیته ساکن و… از جمله مؤثرترین روش ها برای حذف موهای سگ و گربه در منزل به شمار می روند.

نوشته چطور خانه ای بدون موی سگ و گربه داشته باشیم؟ اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/how-to-have-a-house-without-dog-and-cat-hair.pet7328/feed 0
آشنایی با چراغ مگنتی و انواع آن https://shikpet.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%d9%85%da%af%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86.pet7318 https://shikpet.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%d9%85%da%af%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86.pet7318#respond Mon, 06 May 2024 12:15:15 +0000 https://shikpet.ir/?p=7318 امروزه با گسترش تکنولوژی و فناوری های مدرن ایجاد تغییر و تحول در تولیدات سیستم های روشنایی با رشد فزاینده ای روبرو است. محصولاتی متنوع و کاربردی که نسبت به گذشته احساس رفاه بیشتری را برای افراد فراهم می کند. چراغ های مگنتی با عناوین دیگری مانند مولتی ترک، چراغ آهنربایی، چراغ های ریلی آهنربایی …

نوشته آشنایی با چراغ مگنتی و انواع آن اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
امروزه با گسترش تکنولوژی و فناوری های مدرن ایجاد تغییر و تحول در تولیدات سیستم های روشنایی با رشد فزاینده ای روبرو است. محصولاتی متنوع و کاربردی که نسبت به گذشته احساس رفاه بیشتری را برای افراد فراهم می کند. چراغ های مگنتی با عناوین دیگری مانند مولتی ترک، چراغ آهنربایی، چراغ های ریلی آهنربایی و چراغ مگنتی توکار و چراغ مگنتی روکار شناخته می شوند. طرفداران بسیاری دارند و در دیزاین های داخلی ساختمان استفاده می شوند. از این سیستم های روشنایی جدید می توان در فضاهای داخلی و خارجی بهره مند شد. چراغ هایی که به راحتی قابل نصب و جا به جایی بوده و از این رو هیچ محدودیتی در کاربری آنها مشاهده نمی شود. افراد می توانند در هر مکان و زمانی از چراغ مگنتی استفاده کنند. چراغ مگنتی یا مولتی ترک تکنولوژی به روز با تولید انبوده در بازار امروز می باشد. چراغ هایی با ویژگی های منحصربه فرد و جذاب که به تازگی برای مخاطبان جذاب به نظر می رسند.

کاربرد چراغ مگنتی

چراغ مگنتی یا به اصطلاح عموم لامپ مگنتی سیستم روشنایی جدیدی از چراغ های ال ای دی به شمار می رود که با تکنولوژی مگنت ارائه گردیده است. نحوه کاربرد ونصب این چراغ ها به گونه ای می باشد که می توانند منابع نور و ریل های سیستم روشنایی را به وسیله مگنت به یکدیگر متصل کنند. اما باید توجه کرد که برخلاف سیستم های روشنایی قدیمی می توان در هر زمانی ریل ها و منابع نور به وسیله مگنت حرکت داد و به زبان ساده تر محیط روشنایی محیط را جا به جا کرد. اکنون با توجه به وجود چنین قابلیتی می توان بدون نیاز به تکنسین و به راحتی سیستم روشنایی منزل خود را تغییر داد و در هر مکانی که دوست داشت این سیستم را نصب کرد. این چراغ ها در فضاهای داخلی و خارجی کاربرد دارند و می توانند در محیط های خانگی ؛ مسکونی؛ اداری، تجاری، صنعتی، بیمارستانی ، مکان های عمومی و خصوصی استفاده شوند. چراغ های مگنتی از جمله ابزارهای دکوراتیو در صنایع معماری شناخته شده اند و در طراحی دکوراسیوهای مختلف کاربردی هستند. این تکنولوژی با قابلیت منحصربه فرد چراغ مگنتی در زمینه نصب و جابه جایی موجب خواهد شد تا بتوان در هر زمانی سیستم روشنایی محیط را طراحی کرد. با قابلیت چراغ مگنتی می توان بعد از اتمام کار سیستم روشنایی را بر اساس سبک دکوراسیون انتخابی جابه جا کرد و آن را تغییر داد.

مزیت های چراغ مگنتی

چراغ های خطی از جمله محصولات محبوب و پرفروش در صنعت تولید سیستم های روشنایی به شمار می رود. سیستم های روشنایی چراغ مگنتی از جمله تکنولوژی های جدید در بازاراست که با طراحی منحصر به فرد ارائه می گردد. کاربرد مگنت در اتصال منابع روشنایی و ریل های خطی این سیستم فرایند و جابه جایی را راحت تر می کند. از مزیت های منحصربه فرد چراغ مگنتی می توان به ایمنی بالای آنها اشاره کرد که در کاربری چراغ ها منحصر به فرد است. طراحی ریل های مغناطیسی در انواع مختلف توکار و روکار صورت می گیرد و این یعنی افراد می توانند با دیزاین بهتری از آنها چراغ ها بهره مند شوند. طراحی ریل های مغناطیسی و ولتاژ پایین چراغ ها امکان جابه جایی سیستم روشنایی بدون هیچ گونه آسیب و خطری برای کاربران فراهم می آورد. با به جایی سریع و نصب آسان چراغ مگنتی می توان با تغییر دکوراسیون محیط زیبایی فوق العاده ای را ایجاد کرد.

انواع چراغ مگنتی

تولید کنندگان چراغ مگنتی افزایش تنوع و جذابیت در محصولات را در اولویت کار خود قرار داده اند. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال انعطاف پذیری یا برجسته کردن فضای از دکوراسیون داخلی ساختمان هستید می توانید از مدل های مختلف چراغ های مگنتی بهره ببرید. در ادامه سعی داریم 4 مدل بسیار جذاب و پرکاربردی را به شما معرفی کنیم:

چراغ مگنتی آویز

چراغ آویز مدرن یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای لوسترهای قدیمی به حساب می آید. این چراغ ها دارای قابلیت مولتی ترک هستند که دست طراحان را ایجاد یک نور پردازی مدرن را باز نگه می دارد. چراغ آویز مدرن { دکوراتیو} حالت دکوری زیبایی را به محیط می بخشد. این محصول در دو مدل چراغ سیلیکونی و چراغ کروی توسط لایت فیلد ساخته می شود. چراغ های مگنی آویز را می توان ریل توکار 

چراغ مگنتی اسپات لایت

چراغ اسپات لایت که برای متمرکز کردن نور در یک مکان بسیار کاربردی و جذاب به نظر می رسد. اگر خواهان تاباندن نور به وصورت متمرکز بر روی یک تابلو، محصول و یا شی دیگر هستید، چراغ مگنتی اسپات لایت جز بهترین انتخاب های این مدل از نور پردازی است. چراغ های که دارای قابلیت چرخش 180 بوده و می توانند نور را به سمت مسیر دلخواه شما هدایت کنند. به علاوه به روش توکار؛ روکار و آویز با ریل روکار قابل نصب می باشند.

چراغ مگنتی خطی

چراغ مگنتی خطی که به صورت آهنربایی داخل ریل های نصب شده روی دیوار یا سقف به کار می رود. ریل چراغ مگنتی از جنس آلومینیوم است و برای انتقال جریان الکتریسته از هادی مس داخل آن استفاده می شود. ورقی از جنس آهن نیز در کف ریل قرار گرفته که عکل ربایش چراغ مگنتی انجام شود. چراغ های خطی مگنتی در سیستم مولتی ترک با آهنربا به ریل های آلومینیومی متصل شده است و با امکان تغییر چیدمان نورها و نوع کاربری منابع نور آن متغییر است. چراغ مگنتی خطی به صورت متسطیلی طراحی شده است. به صورتی که اکثر طراحان دکوراسیون از این چراغ ها برای تامین نور فضای داخلی ساختمان بهره می برند. استفاده از این نوع چراغ خطی مگن 

چراغ مگنتی نقطه ای که طراحی مستطیلی دارد برای تامین نور اصلی فضا ، قابل نصب بر روی ریل مولتی ترک است. نصب این چراغ با سه روش توکار؛ روکار؛ آویز صورت می گیرد. نور ال ای دی چراغ مگنتی نقطه ای موجب ایجاد حس خیرگی نمی شود و برای چشم ضرری ندارد. با طراحی جذاب زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان را افزایش می دهد. طراحان دکوراسیون داخلی از این چراغ ها می توانند در مجتمع های تجاری، گالری، کافه و رستوران؛ موزه ها ؛ تئاتر و ساختمان های مسکونی استفاده کنند. به علاوه افراد می توانند برای جذاب کردن دکوراسیون داخلی و یا سه بعدی نمایش دادن آن از محصولات مگنتی نهایت استفاده را داشته باشند.

چراغ خطی مگنتی

ویژگی های استفاده از چراغ مگنتی

امروزه چراغ های مگنتی با طراحی خاص و جذاب طراحان دکوراسیون داخلی را ترغیب می کنند تا برای طراحی مدرن و نور پردازی خلاقانه از این مدل چراغ ها کمک بگیرند. محصولاتی که علاوه بر جذابیت ویژگی بسیاری را نیز شامل می شوند. از جمله این موارد : 1- چیپست با کیفیت 2- بدنه آلومینیومی که تا حد مناسبی در برابر ضربه و دفرمه شدن مقاوم است.3- رنگ الکترواستاتیکی: رنگ الکترواستاتیکی مشکی که ضد خط و خش بوده و در ماندگاری، نگهداری و زیبایی چراغ مگنتی موثر است. 4- ایمنی زیاد 5- تنوع رنگ نور این چراغ ها به صورت آفتابی، نچرال می باشد. 5- گارانتی چراغ مگنتی 6- صرف جویی در مصرف انرژی 7- شار نوری مناسب و جابه جایی آسان که امکان اضافه یا جایگزین کردن 

منبع مقاله: شرکت فربر نورابین https://nourabin.com/

نوشته آشنایی با چراغ مگنتی و انواع آن اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%d9%85%da%af%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86.pet7318/feed 0
معایب و مزایای طراحی سایت حیوانات خانگی برای کسب و کار شما+راهنمای کامل و جامع https://shikpet.ir/disadvantages-and-advantages-of-pet-website-design-for-your-business-complete-and-comprehensive-guide.pet7312 https://shikpet.ir/disadvantages-and-advantages-of-pet-website-design-for-your-business-complete-and-comprehensive-guide.pet7312#respond Tue, 30 Apr 2024 12:15:05 +0000 https://shikpet.ir/disadvantages-and-advantages-of-pet-website-design-for-your-business-complete-and-comprehensive-guide.pet7312 طراحی سایت حیوانات خانگی: کلید طلایی رونق کسب و کارتان در دنیای آنلاین! در دنیای امروز، طراحی سایت حیوانات خانگی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر برای هر کسب و کاری در این حوزه تبدیل شده است. با گسترش روزافزون نفوذ اینترنت در میان مردم، صاحبان حیوانات خانگی به دنبال راه‌هایی آسان و در دسترس برای …

نوشته معایب و مزایای طراحی سایت حیوانات خانگی برای کسب و کار شما+راهنمای کامل و جامع اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
طراحی سایت حیوانات خانگی: کلید طلایی رونق کسب و کارتان در دنیای آنلاین!

در دنیای امروز، طراحی سایت حیوانات خانگی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر برای هر کسب و کاری در این حوزه تبدیل شده است. با گسترش روزافزون نفوذ اینترنت در میان مردم، صاحبان حیوانات خانگی به دنبال راه‌هایی آسان و در دسترس برای رفع نیازهای خود هستند و وب‌سایت‌ها می‌توانند به بهترین نحو این نیاز را برآورده سازند.

ونوس وب، با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت، مفتخر است که به شما در خلق بهترین وب‌سایت حیوانات خانگی یاری رساند. ما با درک عمیق از نیازها و خواسته‌های این حوزه، وب‌سایتی را برای شما طراحی خواهیم کرد که نه تنها زیبا و جذاب باشد، بلکه کارایی و سهولت استفاده را نیز به ارمغان بیاورد.

مزایای طراحی سایت حیوانات خانگی با ونوس وب

  • افزایش فروش و رونق کسب و کار: با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای، می‌توانید محصولات و خدمات خود را به طیف وسیع‌تری از مخاطبان معرفی کنید و فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • برندسازی و ایجاد اعتبار: یک وب‌سایت زیبا و کارآمد به شما کمک می‌کند تا برند خود را به بهترین نحو به مخاطبان معرفی کرده و اعتبار خود را در میان صاحبان حیوانات خانگی ارتقا دهید.
  • ارائه خدمات به صورت 24/7: وب‌سایت شما به عنوان یک فروشگاه مجازی دائمی عمل می‌کند و مشتریان شما می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند.
  • کاهش هزینه‌ها: با داشتن یک وب‌سایت، نیاز به صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات سنتی را خواهید داشت و می‌توانید با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سود خود را افزایش دهید.
  • ارتباط بهتر با مشتریان: وب‌سایت شما یک پل ارتباطی دائمی با مشتریان شما خواهد بود و می‌توانید از طریق آن، نظرات و پیشنهادات آنها را دریافت کرده و خدمات خود را مطابق با نیازهای آنها ارتقا دهید.

به جهت طراحی سایت تبریز با ونوس وب میتوانید هماهنگی های لازم را به عمل برسانید و نیز برای دریافت قیمت و لیست خدمات با ما در ارتباط باشید

علاوه بر مزایای ذکر شده، طراحی سایت حیوانات خانگی با ونوس وب از مزایای دیگری نیز برخوردار است، از جمله:

  • طراحی ریسپانسیو: وب‌سایت شما به گونه‌ای طراحی خواهد شد که در تمامی دستگاه‌های هوشمند از جمله گوشی‌های موبایل و تبلت به درستی نمایش داده شود.
  • سرعت بارگذاری بالا: ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، وب‌سایتی را برای شما طراحی خواهیم کرد که به سرعت بارگذاری شده و تجربه کاربری مطلوبی را برای مخاطبان شما به ارمغان بیاورد.
  • امنیت بالا: امنیت وب‌سایت شما برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما با استفاده از تمهیدات امنیتی قوی، از اطلاعات شما و مشتریانتان محافظت خواهیم کرد.
  • پشتیبانی 24/7: تیم مجرب ما در ونوس وب، در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه پشتیبانی به شما و رفع مشکلات احتمالی وب‌سایت شما هستند.

همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه طراحی سایت حیوانات خانگی بهره‌مند شوید!

شماره تماس: 09129642674

آدرس وب سایت: https://venousweb.ir

با انتخاب ونوس وب، به دنیای تجارت الکترونیک در حوزه حیوانات خانگی قدم بگذارید و شاهد رونق کسب و کار خود باشید!

سئو سایت حیوانات خانگی

انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت: راهنمای جامع برای یک وب‌سایت بی‌نقص

در دنیای امروز که اینترنت حرف اول را می‌زند، داشتن یک وب‌سایت قوی و کارآمد برای هر کسب‌وکاری ضروری است. اما انتخاب بهترین سایت برای طراحی سایت کار آسانی نیست. با وجود انبوهی از شرکت‌های طراحی سایت در بازار، چطور می‌توانید مطمئن شوید که بهترین گزینه را انتخاب می‌کنید؟

در این راهنمای جامع، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین سایت برای طراحی سایت خود را پیدا کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت

  • تجربه و تخصص: سابقه و نمونه کارهای شرکت را بررسی کنید. مطمئن شوید که در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت‌های مشابه تجربه کافی دارند.
  • قیمت: قیمت‌های شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید و به دنبال شرکتی باشید که قیمت‌های منصفانه‌ای ارائه دهد.
  • خدمات: چه خدماتی ارائه می‌شود؟ آیا طراحی گرافیکی، سئو، پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت را نیز شامل می‌شود؟
  • ارتباطات: با شرکت تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید. ببینید که آیا می‌توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید و آیا آنها به سوالات شما به طور کامل پاسخ می‌دهند؟
  • نظرات مشتریان: نظرات مشتریان قبلی را بخوانید تا ببینید که از تجربه خود با شرکت راضی بوده‌اند یا خیر.

شعبه ی اصلی ونوس وب در تهران و تبریز دایر می باشد که به جهت طراحی سایت تهران میتوانید با این مجموعه هماهنگی های لازم را به عمل برسانید.

معرفی ونوس وب: بهترین سایت برای طراحی سایت شما

ونوس وب با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت، بهترین سایت برای طراحی سایت شماست. ما طیف گسترده‌ای از خدمات را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهیم. تیم متخصص ما با شما همکاری نزدیکی خواهد داشت تا نیازها و خواسته‌های شما را به طور کامل درک کند و وب‌سایتی متناسب با برند و کسب‌وکار شما طراحی کند.

مزایای انتخاب ونوس وب

  • سابقه درخشان: ما سابقه‌ای درخشان در طراحی و توسعه وب‌سایت‌های مختلف برای کسب‌وکارهای مختلف داریم.
  • تیم متخصص: تیم ما از طراحان و توسعه‌دهندگان وب باتجربه و ماهر تشکیل شده است.
  • قیمت‌های مقرون به صرفه: ما قیمت‌های منصفانه‌ای برای خدمات خود ارائه می‌دهیم.
  • خدمات جامع: ما طیف گسترده‌ای از خدمات را از جمله طراحی گرافیکی، سئو، پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت ارائه می‌دهیم.
  • ارتباطات قوی: ما به طور مرتب با شما در ارتباط خواهیم بود تا شما را از روند پیشرفت پروژه مطلع کنیم.
  • رضایت مشتری: ما به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی می‌دهیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین تجربه را برای شما رقم بزنیم.

برای انتخاب بهترین سایت برای طراحی سایت خود، همین امروز با ونوس وب تماس بگیرید.

لیست قیمت طراحی سایت در ونوس وب:

1. وب سایت شرکتی:

  • وب سایت پایه: از 8 میلیون تومان
  • وب سایت متوسط: از 13 میلیون تومان
  • وب سایت پیشرفته: از 20 میلیون تومان

2. وب سایت فروشگاهی:

  • وب سایت فروشگاهی پایه: از 20 میلیون تومان
  • وب سایت فروشگاهی متوسط: از 35 میلیون تومان
  • وب سایت فروشگاهی پیشرفته: از 40 میلیون تومان

3. طراحی سایت اختصاصی:

  • قیمت با توجه به نیاز و پیچیدگی پروژه تعیین می شود.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت:

  • نوع وب سایت: وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، آموزشی و … هر کدام قیمت گذاری خاص خود را دارند.
  • امکانات و ویژگی های وب سایت: هرچه امکانات و ویژگی های وب سایت شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز به طبع افزایش خواهد یافت.
  • طراحی گرافیکی: طراحی گرافیکی اختصاصی و منحصر به فرد، می تواند هزینه ی بیشتری را به دنبال داشته باشد.
  • سرعت انجام پروژه: در صورت نیاز به انجام پروژه در زمان کوتاه تر، ممکن است هزینه ی بیشتری را متحمل شوید.

نوشته معایب و مزایای طراحی سایت حیوانات خانگی برای کسب و کار شما+راهنمای کامل و جامع اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/disadvantages-and-advantages-of-pet-website-design-for-your-business-complete-and-comprehensive-guide.pet7312/feed 0
کاربردهای یو پی اس رکمونت https://shikpet.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d8%b1%da%a9%d9%85%d9%88%d9%86%d8%aa.pet7303 https://shikpet.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d8%b1%da%a9%d9%85%d9%88%d9%86%d8%aa.pet7303#respond Tue, 09 Apr 2024 11:44:07 +0000 https://shikpet.ir/?p=7303 دستگاه یو پی اس رکمانت نقشی حیاتی در حفاظت از دستگاه های الکترونیکی و زیرساخت های حیاتی ایفا می کند. آنها را از مسائل مربوط به برق محافظت می کند و عملکرد بدون وقفه را در هنگام قطع، نوسانات ولتاژ و نوسانات ولتاژ تضمین می کند. با توانایی خود در ارائه انرژی بدون وقفه و …

نوشته کاربردهای یو پی اس رکمونت اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
دستگاه یو پی اس رکمانت نقشی حیاتی در حفاظت از دستگاه های الکترونیکی و زیرساخت های حیاتی ایفا می کند. آنها را از مسائل مربوط به برق محافظت می کند و عملکرد بدون وقفه را در هنگام قطع، نوسانات ولتاژ و نوسانات ولتاژ تضمین می کند. با توانایی خود در ارائه انرژی بدون وقفه و تنظیم ولتاژ، به یک جزء ضروری برای مشاغل تبدیل شده است. علاوه بر این، قابلیت های مدیریت از راه دور UPS جذابیت و کاربردی بودن آن را در محیط های مختلف بیشتر می کند.

مراکز داده

مراکز داده دارای سرورهای حیاتی و تجهیزات شبکه هستند که باید به طور مداوم کار کنند. سیستم های یو پی اس به عنوان آخرین خط دفاعی در برابر قطع برق عمل می کنند، از داده های ارزشمند محافظت می کنند و از خرابی پرهزینه جلوگیری می کنند.

زیرساخت شبکه

تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ها و روترها در برابر اختلالات برق آسیب پذیر هستند. واحدهای یو پی اس Rack-Mount منبع تغذیه پایدار را تضمین می کنند و اتصال یکپارچه شبکه را حفظ می کنند.

مخابرات

در صنعت مخابرات، پیوندهای ارتباطی باید به طور مداوم در دسترس باشند. راه‌حل‌های یو پی اس رکمونت نقش مهمی در عملیاتی نگه داشتن ایستگاه‌های پایه و زیرساخت‌های ارتباطی در هنگام قطع برق دارند. این راه‌حل‌های UPS منبع تغذیه بدون وقفه تجهیزات حیاتی را تضمین می‌کنند و در نتیجه زمان خرابی را به حداقل می‌رسانند و خدمات ارتباطی یکپارچه را برای کاربران نهایی حفظ می‌کنند. این سیستم های UPS منبع تغذیه بدون وقفه را تضمین می کنند، خطر قطع ارتباط را به حداقل می رساند و اتصال مداوم را برای کاربران تضمین می کند.

امکانات پزشکی

بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی برای پشتیبانی از تجهیزات حیاتی حیاتی به سیستم‌های UPS متکی هستند و از مراقبت بی‌وقفه بیمار در مواقع اضطراری برق اطمینان می‌دهند.

محیط های صنعتی

تاسیسات تولیدی و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی برای جلوگیری از تلفات پرهزینه تولید و محافظت از تجهیزات حساس به حفاظت UPS نیاز دارند.

تفاوت یو پی اس رکمانت و یو پی اس تاور

یو پی اس رکمانت و تاور (منبع تغذیه بدون وقفه) دو فاکتور شکل متفاوت برای دستگاه های حفاظت برق هستند. این دستگاه ها می توانند منبع تغذیه مداوم تجهیزات الکترونیکی حیاتی مانند سرورها، دستگاه های شبکه و سایر سخت افزارهای حساس را تضمین کنند. آنها به منظور تامین برق بدون وقفه و جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات یا آسیب سخت افزاری در هنگام قطع برق هستند.

یو پی اس رکمونت

واحدهای یو پی اس رکمونت برای نصب در قفسه ها یا کابینت های سرور استاندارد طراحی شده اند. این دستگاه ها معمولاً دارای شکل مستطیلی و مسطح هستند. آنها قرار است در یک موقعیت افقی در داخل قفسه نصب شوند. آنها در ارتفاع های مختلف (معمولاً در واحدهای “U” اندازه گیری می شوند، که در آن 1U 1.75 اینچ است) تا با اندازه های مختلف قفسه مناسب شوند. سیستم های یو پی اس Rack-mount معمولا در مراکز داده، اتاق های سرور و سایر محیط های IT استفاده می شوند.

یو پی اس تاور

واحدهای تاور یو پی اس به گونه ای طراحی شده اند که به صورت عمودی روی زمین یا میز قرار بگیرند و شبیه یک برج یا مینی کامپیوتر هستند. آنها واحدهای مستقل هستند و به سخت افزار نصب اضافی مانند سیستم های یو پی اس روی قفسه نیاز ندارند. دستگاه های تاور یو پی اس بیشتر در دفاتر کوچک، دفاتر خانگی استفاده می شوند. تنها چند دستگاه حیاتی وجود دارد که نیاز به محافظت دارند.

هنگام انتخاب بین یو پی اس رک مانت و یو پی اس تاور، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

فضای موجود: اگر یک سرور اختصاصی یا فضای محدود دارید، یک یو پی اس رک ممکن است مناسب تر باشد.

ارتقا پذیری: اگر پیش بینی می کنید که تجهیزات بیشتری در آینده اضافه کنید، یک یو پی اس رکمانت را می توان به راحتی با ماژول های اضافی گسترش داد.

قابلیت حمل: واحدهای تاور یو پی اس قابل حمل تر هستند و در صورت نیاز جابه جا می شوند.

زیبایی شناسی: دستگاه های UPS تاور ممکن است از نظر بصری برای محیط های اداری جذاب تر باشند.

در نهایت، انتخاب بین یو پی اس رکمانت و تاور بستگی به نیازهای خاص حفاظت از برق شما و محیطی دارد که UPS در آن مستقر خواهد شد.

نوشته کاربردهای یو پی اس رکمونت اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d8%b1%da%a9%d9%85%d9%88%d9%86%d8%aa.pet7303/feed 0
چرا نمک اپسوم؟ https://shikpet.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d9%85%da%a9-%d8%a7%d9%be%d8%b3%d9%88%d9%85%d8%9f.pet7297 https://shikpet.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d9%85%da%a9-%d8%a7%d9%be%d8%b3%d9%88%d9%85%d8%9f.pet7297#respond Fri, 05 Apr 2024 08:20:10 +0000 https://shikpet.ir/?p=7297 سولفات منیزیم که معمولاً به عنوان نمک اپسوم شناخته می شود، نمک منیزیم اسید سولفوریک است. با حل کردن اکسید منیزیم، هیدروکسید منیزیم یا کربنات منیزیم در اسید سولفوریک یا استخراج مواد معدنی طبیعی کیزریت یا اپسومیت ساخته می‌شود. ام. سی ۲ تولید کننده نمک دریایی و انواع نمک های معدنی با کیفیت شامل نمک صورتی هیمالیا و… در …

نوشته چرا نمک اپسوم؟ اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
سولفات منیزیم که معمولاً به عنوان نمک اپسوم شناخته می شود، نمک منیزیم اسید سولفوریک است. با حل کردن اکسید منیزیم، هیدروکسید منیزیم یا کربنات منیزیم در اسید سولفوریک یا استخراج مواد معدنی طبیعی کیزریت یا اپسومیت ساخته می‌شود.

ام. سی ۲ تولید کننده نمک دریایی و انواع نمک های معدنی با کیفیت شامل نمک صورتی هیمالیا و… در کشور میباشد.

استفاده از نمک اپسوم به قرن هفدهم برمی گردد، زمانی که از آن به عنوان درمانی برای بیماری هایی مانند درد شکم، کشیدگی عضلات و یبوست استفاده می شد.

نمک‌های اپسوم کریستال‌های کوچک و بی‌رنگی هستند که مکمل محبوبی برای حمام‌های گرم هستند. اعتقاد بر این است که این ترکیبات شیمیایی می توانند به تسکین درد عضلانی و تسکین پوست تحریک شده کمک کنند. اما آیا ادعاهای سلامتی این نمک های کریستالی پابرجاست؟ درباره نمک های اپسوم، فواید احتمالی آنها برای سلامتی و سایر کاربردهای پزشکی بیشتر بدانید.

فواید نمک اپسوم

نمک اپسوم چندین فواید بالقوه برای سلامتی دارد، از جمله حمایت از پوست و گوارش، کنترل قند خون (قند) و تسکین درد. به عنوان یک درمان عامیانه، نمک اپسوم به طور گسترده ای برای تسکین شرایط مختلف استفاده می شود. این شامل:

  • خارش ناشی از پیچک سمی
  • تحریک و التهاب پوست
  • پا درد
  • عضلات دردناک
  • رگ به رگ شدن
  • مفاصل سفت
  • فشار
  • آفتاب سوختگی

پزشکان آن را به صورت داخل وریدی نیز تجویز می کنند. نشان داده شده است که برای این موارد موثر است:

  • کنترل ضربان قلب سریع
  • تسکین سردردهای میگرنی
  • زایمان زودرس را به تعویق بیندازید
  • جلوگیری از تشنج ناشی از پره اکلامپسی و اکلامپسی
  • کاهش تورم در مغز
  • درمان مسمومیت با باریم
  • درمان اسپاسم عضلانی و تشنج ناشی از کمبود منیزیم

برای درمان به صورت خوراکی استفاده می شود:

  • یبوست
  • سطوح پایین منیزیم در خون

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف خوراکی منیزیم برای چندین بیماری اثر مثبت دارد، از جمله:

  • سکته
  • بیماری قلبی
  • دیابت

با این حال، مصرف منیزیم از طریق دهان نیز امکان پذیر است.

همیشه قبل از مصرف خوراکی نمک اپسوم با پزشک خود مشورت کنید. دستورالعمل های بسته را دقیقا دنبال کنید. منیزیم بیش از حد می تواند باعث ضربان قلب نامنظم و فشار خون پایین شود. برای خرید انواع نمک از فروشگاه ام سی ۲ دیدن کنید.


نمک اپسوم همچنین در بسیاری از داروها برای اهداف مختلف استفاده می شود، از جمله:

  • داروهای قلبی عروقی
  • مسدود کننده های کانال کلسیم برای کاهش فشار خون
  • به عنوان یک بی حس کننده در حین جراحی برای بی حسی در قسمت هایی از بدن
  • به عنوان دارویی برای کند کردن یا توقف انقباضات در طول زایمان زودرس (قبل از 37 هفته)
  • برای پیشگیری و کاهش شدت تشنج

نمک اپسوم، سطح منیزیم را افزایش می دهد

منیزیم یک ماده معدنی ضروری است که به اشکال مختلف وجود دارد . به بسیاری از عملکردهای ضروری بدن کمک می کند، از جمله:8

  • حمایت از ایمنی
  • حفظ عملکرد اعصاب و عضلات
  • تقویت استخوان ها
  • تنظیم ضربان قلب شما
  • بهبود خواب

نمک اپسوم ماده ای است که در برای درمان دردهای جزئی استفاده می شود. تصور می شود که ماهیچه های خسته را تسکین می دهد و تورم را کاهش می دهد.

به عنوان دارویی که به صورت داخل وریدی تجویز می‌شود، می‌تواند از زایمان زودرس جلوگیری کرده و تشنج‌های ناشی از چندین بیماری از جمله کمبود منیزیم، پره اکلامپسی و اکلامپسی را کاهش دهد.

محبوب ترین استفاده از نمک اپسوم در حمام است.

در حالی که شواهد علمی و قوی برای حمایت از اثربخشی آن وجود ندارد، بسیاری از مردم می گویند که حمام نمک اپسوم برای علائم متعدد تسکین می یابند.

طرز تهیه حمام نمک اپسوم

نمک های اپسوم در آب حل می شوند. علاقه مندان معتقدند که این باعث می شود منیزیم و سولفات ها به راحتی جذب پوست شوند. چه این برای درمان های مختلف کافی باشد یا نه، نمک اپسوم بی خطر در نظر گرفته می شود. همچنین استفاده از آن آسان و قیمت آن ارزان است.

حمام آب گرم واقعاً هیچ اشکالی ندارد، اگرچه اگر فشار خون پایین دارید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. این به این دلیل است که آب داغ می تواند به طور موقت فشار خون را کاهش دهد.

توصیه می شود از 2 فنجان نمک اپسوم در هر گالن آب گرم استفاده کنند. بیش از این می تواند باعث شود آب لغزنده شود. همچنین ممکن است پوست شما را خشک کند.

غلظت های کمتری که می توانید امتحان کنید عبارتند از:

300 گرم (1.5 فنجان) نمک اپسوم به 1 گالن آب

1 فنجان نمک اپسوم به 1 گالن آب

2 فنجان نمک اپسوم به وان آب اضافه کنید

حداقل 15 دقیقه صبر کنید. اگر برای درد عضلانی در حمام نمک اپسوم غوطه ور هستید، مطمئن شوید که از آب خیلی داغ استفاده نکنید. این ممکن است به جای کاهش تورم بدتر شود.

بسیاری از طرفداران نمک اپسوم بر این باورند که مقدار منیزیمی که می تواند از طریق پوست وارد بدن شود، برای کاهش تورم و تسکین درد کافی است. همچنین تصور می شود که نمک اپسوم برای تسکین پوست و کاهش سوزش و خارش موثر است.

فواید نمک اپسوم
فواید نمک اپسوم

عوارض جانبی حمام نمک اپسوم

  • حمام نمک اپسوم به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود.
  • اگر هرگز حمام نمک اپسوم را امتحان نکرده اید، ابتدا تکه‌ای از پوست را با سولفات منیزیم و آب آزمایش کنید.

از فرو بردن پوست زخم شده در حمام نمک اپسوم خودداری کنید.

عوارض و خطرات

نمک های اپسوم به طور کلی برای مصرف خوراکی یا موضعی (روی پوست) با دوز مناسب بی خطر هستند. وقتی روی پوست یا در حمام استفاده می شود، عوارض جانبی بالقوه کمتری دارد.

خطرات نمک اپسوم خوراکی شامل حالت تهوع ، سردرد، درد یا گرفتگی معده، نفخ و اسهال است.

عوارض جانبی جدی تر عبارتند از:

  • گیجی
  • تشنج
  • غش کردن
  • استفراغ
  • سرگیجه
  • آریتمی (ضربان قلب نامنظم)

اگر پس از مصرف نمک اپسوم به عنوان مکمل، ناراحتی یا هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کردید، فوراً با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید یا به نزدیکترین اورژانس خود بروید.

یک بررسی سریع

نمک اپسوم (سولفات منیزیم) یک ترکیب شیمیایی است که برای اهداف مختلف پزشکی و بهداشتی استفاده می شود. برخی از مزایای قوی علمی، از جمله پسوریازیس و تسکین پوست خشک است .

نمک اپسوم را می توان به صورت خوراکی برای مصارف و شرایط پزشکی مختلف، از جمله برای یبوست و افزایش سطوح پایین منیزیم در بدن مصرف کرد. با این حال، تحقیقات بیشتری برای تعیین اثرات آن مورد نیاز است.

نمک اپسوم به طور کلی توسط FDA به عنوان ایمن شناخته می شود، اما خطر عوارض جانبی از خفیف تا شدید وجود دارد. در صورت مشاهده هرگونه عوارض جانبی مکمل نمک اپسوم خوراکی، از جمله تهوع، اسهال، استفراغ یا ضربان قلب نامنظم، فوراً به پزشک مراجعه کنید

نوشته چرا نمک اپسوم؟ اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d9%85%da%a9-%d8%a7%d9%be%d8%b3%d9%88%d9%85%d8%9f.pet7297/feed 0
نکات عکاسی از حیوانات خانگی https://shikpet.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c.pet7291 https://shikpet.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c.pet7291#respond Wed, 20 Mar 2024 08:54:54 +0000 https://shikpet.ir/?p=7291 دانستن نحوه عکاسی بامزه از حیوانات خانگی راهی عالی برای تمرین برای عکاسی بهتر به طور کلی است. برای گرفتن عکس های عالی همیشه به پس زمینه یا استودیوی عکاسی از حیوانات خانگی نیاز ندارید. با کمک ما در آتلیه روبان ، بهترین آتلیه عروس در اصفهان و آتلیه می توانید بدون تلاش زیاد عکاسی …

نوشته نکات عکاسی از حیوانات خانگی اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
دانستن نحوه عکاسی بامزه از حیوانات خانگی راهی عالی برای تمرین برای عکاسی بهتر به طور کلی است. برای گرفتن عکس های عالی همیشه به پس زمینه یا استودیوی عکاسی از حیوانات خانگی نیاز ندارید. با کمک ما در آتلیه روبان ، بهترین آتلیه عروس در اصفهان و آتلیه می توانید بدون تلاش زیاد عکاسی حرفه ای از حیوانات خانگی بگیرید.

این به شما کمک می‌کند عکس‌هایی بگیرید که مملو از ژست‌ها، موقعیت‌ها، بیان‌ها و فعالیت‌های به یاد ماندنی هستند.

اگر حیوان خانگی دارید، می دانید که مانند داشتن یکی دیگر از اعضای خانواده است. هر حیوان خانگی شخصیت خاص خود را دارد – خواه کمی تنبل باشد یا فوق العاده پر انرژی.

گاهی اوقات آن پرتره های حیوان خانگی بی نقص زمانی می آیند که انتظارش را ندارید. شاید زمانی که آنها تصمیم می گیرند در وضعیتی که به نظر می رسد ناراحت کننده ترین است به خواب بروند. یا زمانی که سایه خود را می بینند و شروع به تعقیب آن می کنند.

عکاسی از حیوانات خانگی چیست؟

این روزها عکاسی از حیوانات و حیوانات خانگی یک ژانر سرگرمی در حال رشد است. فرقی نمی‌کند از گربه یا سگ خود عکس می‌گیرید ، ما  نکات درخشان در مورد نحوه شگفت‌انگیز کردن عکاسی از حیوان خانگی خود داریم .

1. یکدیگر را بشناسید

اگر حیوان خانگی ای که از آن عکس می گیرید مال شما نیست، باید کمی وقت بگذارید تا اعتماد ایجاد کنید و از پیشینه آنها مطلع شوید.

ابتدا مکانی را انتخاب کنید که خاطره ای قوی برای شما و حیوان خانگی شما (یا صاحبش) تداعی کند. به عنوان مثال، ممکن است مکانی داشته باشید که سگ خود را همیشه در آن ببرید. هنگامی که به پشت پرتره ها نگاه می کنید، در آینده معنی زیادی خواهد داشت.

روی مبل یا حتی زمین بنشینید و منتظر بمانید تا گربه یا سگ به شما نزدیک شود. ممکن است دوستانه باشد و شما را بو کند و به شما بمالد یا ممکن است محتاط باشد و کمی از شما فاصله بگیرد..

2. یک دوربین سریع انتخاب کنید

حیوانات خانگی همیشه برای مدت طولانی در یک موقعیت نمی مانند، بنابراین یک دوربین عکاسی سریع ایده آل است. حالت پشت سر هم یک دوربین دیجیتال برای عکاس حیوانات خانگی باید حداقل 9 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) در فرمت RAW باشد. این به شما این امکان را می‌دهد که 9 عکس را فوراً بگیرید تا مطمئن شوید که لحظه‌ای عالی را در یک ثانیه به دست خواهید آورد.

بهترین لنز برای پرتره حیوانات خانگی نیز یک لنز سریع است. لنزهایی که تا F/1.8 یا F/1.6 متوقف می شوند، به ایجاد عمق میدان کمتر کمک می کنند. این نه تنها برای محو کردن پس‌زمینه‌های حواس‌پرتی خوب است (زیرا حیوانات خانگی من همیشه در بهترین موقعیت نیستند)، بلکه برای کمک به جدا کردن گربه‌ها یا سگ‌های سیاه از پس‌زمینه سیاه نیز مفید است.

3. در اولویت شاتر عکس بگیرید

تنظیمات دوربین برای عکاسی از حیوان خانگی باید بر اساس شخصیت حیوان خانگی شما باشد.

سگ‌ها و گربه‌ها می‌توانند هم هیجان‌انگیز و هم ترسو باشند، بنابراین شما باید واکنش مناسبی از خود نشان دهید..

4- چگونه از حیوانات خانگی در حال حرکت عکاسی کنیم

گرفتن عکس های اکشن از حیوانات خانگی با سرعت بالا آسان نیست. از حالت فوکوس استفاده کنید .

5- روی چشم ها تمرکز کنید

مانند هر نوع عکاسی پرتره ، کلید یک تصویر جذاب و قدرتمند چشم ها هستند، برای گرفتن پرتره های حیوان خانگی عالی تفاوتی ندارد.

چشم‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای ثبت احساسات هستند، برای پرتره حیوان خانگی اغلب نحوه بیان آنها نیز همین است. این نکات را ما به عنوان برترین آتلیه اصفهان به شما نشان میدهیم.

داشتن چشمان زیبا و تیز واقعاً کلیدی برای گرفتن آن پرتره حیوان خانگی عالی است. برای این کار از روش فوکوس نقطه ای کوچک استفاده کنید.

6- نحوه عکاسی از حیوانات خانگی سیاه

عکاسی از حیوانات خانگی تیره در پس زمینه تاریک، دیده شدن خطوط را دشوار می کند.

از دیافراگم باز استفاده کنید تا پس‌زمینه را محو کنید و حیوان خانگی را واقعاً متمایز کنید. برای کمک بیشتر به جدا کردن سوژه و پس زمینه از یک نور دوم که در پشت آنها قرار گرفته است استفاده کنید.

این نور را می‌توان به‌عنوان نور مو یا پس‌زمینه ایجاد یک نقطه داغ به سمت آنها نشان داد.

7- نورپردازی عکاسی از حیوانات خانگی

وقتی صحبت از تنظیم نور عکاسی از حیوانات خانگی می شود، به جای فلاش از نور طبیعی استفاده کنید.

مردم دوست ندارند فلاش دوربین در صورت ما خاموش شود – و ما آن را درک می کنیم. بنابراین، تصور کنید که یک حیوان خانگی چه احساسی دارد.

8- به سطح چشم پایین بیایید

یکی از اشتباهات رایج عکاسان مبتدی حیوانات خانگی این است که از حیوانات خانگی از حالت ایستاده عکس می گیرند.

این به ندرت خوب کار می کند. عکس‌های گربه‌ها و سگ‌ها که در سطح خودشان گرفته می‌شوند، تأثیر بیشتری دارند و شخصیت حیوان را از منظر یک برابر نشان می‌دهند.

عکاسی از حیوانات خانگی
عکاسی از حیوانات خانگی

9- ترکیبات خلاقانه

هنگام گرفتن پرتره حیوان خانگی خود می خواهید ترکیب خود را با دقت در نظر بگیرید.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام عکاسی پرتره از حیوانات خانگی باید به خاطر بسپارید این است که از زاویه واضح اجتناب کنید.

10- لوازم خوب عکاسی از حیوانات خانگی چیست؟

اگر حیوان خانگی شما همکاری نمی کند، ممکن است به چیزی جالب تر از غذا نیاز داشته باشید.

هنگام استفاده از لوازم جانبی در عکس های حیوان خانگی خود به میزان فتوژنیک بودن آنها توجه کنید. اسباب بازی های پاره شده ممکن است حواس را از عکس کلی شما منحرف کنند.

11- پس زمینه مناسب را انتخاب کنید

اگر می خواهید از پس زمینه برای پرتره های گربه یا عکس های سگ خود استفاده کنید، بهتر است تصویری را انتخاب کنید که رنگ متفاوتی با حیوان خانگی شما داشته باشد. عکاسی از سگ های سیاه در پس زمینه سیاه بسیار سخت است.

12. سعی کنید حیوان خانگی خود را ژست بگیرید

بله، این امکان وجود دارد که حیوان خانگی خود را برای پرتره آنها ژست بگیرید ، هرچند ممکن است چند تلاش لازم باشد! از وسایل و خوراکی‌ها برای پاداش دادن استفاده کنید و آن‌ها را در نقاط خاصی جذب کنید.

مکان خود را نیز هوشمندانه انتخاب کنید. حتی اگر قصد دارید از نزدیک عکس بگیرید، باز هم باید به محیطی فکر کنید که در آن پرتره عالی حیوان خانگی خود را می گیرید.

13. به یاد داشته باشید که به حیوان خانگی خود پاداش دهید

برای کمک به ترغیب حیوان خانگی به موقعیت های شروع مناسب، از برخی خوراکی های مناسب استفاده کنید.

آموزش عکاسی از حیوانات خانگی
آموزش عکاسی از حیوانات خانگی

14. چگونه عکس های حیوانات خانگی را ویرایش کنیم

وقتی نوبت به ویرایش عکس های حیوان خانگی می رسد، تمام توجه شما باید روی صورت باشد. حیوان خانگی چقدر واضح و تیز به نظر می رسد؟

اگر در حال ویرایش عکس‌های اکشن هستید، به پاها و پنجه‌ها نگاه کنید..

15. صبور باشید

در نهایت، متوجه خواهید شد که عکاسی از حیوانات خانگی به صبر زیادی نیاز دارد. سگ‌ها، گربه‌ها و سایر حیوانات گاهی اوقات در اطراف یک فرد جدید هیجان‌انگیز می‌شوند. اما اگر به اندازه کافی صبور باشید، آنها در نهایت آرام می شوند و به دستورات شما پاسخ می دهند.

نوشته نکات عکاسی از حیوانات خانگی اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c.pet7291/feed 0
بهترین سایت های خرید اینترنتی لباس زنانه در ایران https://shikpet.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%b2%d9%86%d8%a7.pet7285 https://shikpet.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%b2%d9%86%d8%a7.pet7285#respond Sat, 16 Mar 2024 09:36:51 +0000 https://shikpet.ir/?p=7285 چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که یک روزی لباس مورد نیازش را هم اینترنتی بخرد. تصور می کردیم که حتما باید آن لباس را پرو کنیم. اما الان لباس مهمانی گران قیمت را نیز اینترنتی خریداری می کنیم. اگر سایز استاندارد خود را داشته باشید،مشکلی پیش نمی‌آید. اتفاقا فروشگاه‌های اینترنتی لباس که …

نوشته بهترین سایت های خرید اینترنتی لباس زنانه در ایران اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که یک روزی لباس مورد نیازش را هم اینترنتی بخرد. تصور می کردیم که حتما باید آن لباس را پرو کنیم. اما الان لباس مهمانی گران قیمت را نیز اینترنتی خریداری می کنیم. اگر سایز استاندارد خود را داشته باشید،مشکلی پیش نمی‌آید. اتفاقا فروشگاه‌های اینترنتی لباس که روی کار آمده اند با استقبال خوبی هم روبرو شده اند. با توجه به این موضوع و علاقه شما به خرید اینترنتی،می‌خواهیم چند مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس را برایتان معرفی کنیم.

اگر اولین تجربه خرید اینترنتی‌تان برای لباس باشد، طبیعی است که برای تصمیم گیری کمی مردد شوید. اما نگران نباشید، اطلاعاتی راجع به هر کدام از فروشگاه ها را برایتان آورده ایم آنها را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید.

1.شنل قشم

شنل قشم یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک در ایران است که با بیش از یک دهه تجربه به فعالیت خود مشغول است. شنل قشم پایبند به سه اصل کلیدی، ضمانت اصل‌بودن کالا، پرداخت هزینه در محل و 7 روز ضمانت بازگشت کالا، موفق شده که با فروشگاه‌های معتبر کشور رقابت کند و یک سایت خوب در خرید آنلاین لباس باشد. شما می توانید به راحتی از این فروشگاه خرید اینترنتی داشته باشید و پوشاک مناسب هر فصل را در جدیدترین و متنوع ترین طرح ها به قیمت عمده و به صورت مستقیم از جزیره قشم خریداری نمایید.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس شنل قشم

  • تنوع محصولات: فروشگاه شنل قشم تنوع بسیار بالایی از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و تنوع محصولات سبب شده که مشتریان بتوانند از بین گزینه‌های متنوع بهترین انتخاب را داشته باشند.
  • کیفیت محصولات: شنل قشم با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولات با کیفیتی را برای مشتریان خود عرضه می‌کند و این امر سبب اعتماد بیشتر مشتریان می شود.
  • سیستم ارسال سریع: شنل قشم سعی بر این دارد که محصولات خود را در اسرع وقت و سریعا به مشتریان خود ارسال کند و تضمین می‌کند که محصولات سفارشی به سرعت و به صورت ایمن به مشتریان تحویل خواهد شد.

2. دیجی استایل

دیجی استایل یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لباس است که احتمالا نام آن را شنیده اید. این فروشگاه به دلیل تنوع قیمتی که دارد معمولا با استقبال خوبی روبرو شده است. در این فروشگاه می توانید محصولاتی با قیمت مناسب پیدا کنید.

همچنین این فروشگاه در کنار عرضه لباس‌هایی با قیمت مناسب، لباس‌هایی برند نیز برای افراد علاقه‌مند به این نوع پوشاک دارد. شاید همین احترام به سلیقه‌ها سبب شده که دیجی استایل رتبه یک در گوگل بگیرد.

محصولات دیجی استایل در 3 دسته زنانه، مردانه و بچه‌گانه دسته بندی شده‌اند. در مورد شرایط بازگردانی کالا، نیز دیجی استایل سخاوتمند است. این فروشگاه تا 7 روز بازگرداندن کالا را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است و مخاطبان به هر دلیلی که از خریدشان منصرف شدند، می توانند با واحد پشتیبانی دیجی استایل تماس گرفته و اقدام به بازگردانی محصول کنند. تماس با پشتیبانی دیجی استایل به کمک یک شماره تماس ثابت امکان پذیر است.

دیجی استایل هم مانند دیگر فروشگاهها یک مارکت‌پِلِیس است و محصولات را به صورت مستقیم به مخاطب نمی‌فروشد بلکه محصولات را فروشنده‌های مختلف سراسر کشور تامین می‌کنند.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

  • گارانتی محصولات: تمامی محصولات این فروشگاه تا 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارند.
  • قیمت محصولات: محصولات دیجی استایل، به لحاظ قیمت بسیار مناسب هستند و همچنین دارای کالاهای مارک گران قیمت نیز می باشد.
  • کیفیت محصولات: دیجی استایل به دلیل ضمانت اصالت محصولات ، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

3. بانی مد

فروشگاه بانی‌مد به دلیل گستردگی بالای محصولات نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است، محصولات بانی مد در 3 دسته زنانه، مردانه و بچه‌گانه دسته بندی شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت بانی‌مد، امکان بازگردانی محصولات تا 7 روز بعد از خرید توسط مشتری می باشد. مخاطبان می‌توانند به هر دلیلی مانند مناسب نبودن سایز محصول دریافتی یا وجود نقص و ایرادی در کالا و یا عدم مطابقت محصول، آن را به فروشگاه برگردانند و هزینه‌اش را دریافت نمایند. البته در صورتی که محصولی دارای نقصی باشد، خریدار باید تا قبل از 24 ساعت، مشکل کالا را به واحد پشتیبانی سایت اطلاع دهد.

علاوه بر این موارد، بانی مد تنها دارنده شعبه‌های فروشگاه‌های جین وست در ایران می باشد. همچنین فروشگاه‌ بانی مد لباس‌های مارک نیز عرضه می کند و علاقمندان به لباس های مارک نیز می توانند از بانی مد خرید کنند. ساعات کاری بانی مد از 9 صبح تا 2 بامداد به صورت یک‌سره است، همچنین این فروشگاه یک شماره ثابت و یک شماره درگاه پیامکی در اختیار مخاطبان خودش جهت انتقادات، پیشنهادات و پشتیبانی قرار داده است.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس بانی مد

  • گارانتی محصولات: تمامی محصولات این فروشگاه تا 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارند.
  • قیمت محصولات: با توجه به برند بودن کالاها، قیمت‌ها در این فروشگاه نسبتا بالا هستند.
  • کیفیت محصولات: با توجه به 7 روز گارانتی بازگشت وجه، و به دلیل ضمانت اصالت محصولات ، محصولات این وب سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

4. دیجی کالا

دیجی‌کالا (digikala.com) از بزرگترین فروشگاههای آنلاین ایران است و در بخش پوشاک تنوع بسیار بالایی دارد. در این فروشگاه بیش از هزاران برند معتبر و متنوع برای تمام سلیقه‌ها و استایل‌ها وجود دارد. محصولات دیجی کالا در دسته های زنانه، مردانه، بچگانه، ورزشی، شیک و مجلسی، لباس‌های رسمی و کاجول و… وجود دارد.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی کالا

  • تنوع محصولات: تنوع محصولات دیجی کالا بسیار بالاست شما می‌توانید از بین برندها و دسته‌بندی‌های مختلف ،محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • کیفیت محصولات: دیجی‌کالا با برندهای معتبر و معروف همکاری می‌ کند و محصولات با کیفیت بالا را برای فروش عرضه می کند. همچنین شما می توانید با دیدن نظرات و امتیازات مشتریان که در صفحه هر محصول قرار دارند، باز کیفیت محصولات مطلع شوید.
  • سیستم ارسال سریع: دیجی‌کالا با استفاده از سیستم ارسال سریع خود، سعی می کند محصولات را به سرعت و به موقع به مشتریان خود تحویل دهد.

5. فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه

مدیسه یکی از بهترین سایت های خرید لباس است، این وب سایت متعلق به شرکت گلستان است و به دلیل گستردگی بالای محصولات نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است، محصولات مدیسه در دسته های زنانه، مردانه، بچه‌گانه، ورزشی و… دسته بندی شده‌اند.

همچنین مدیسه لباس های برند نیز عرضه می کند و به همین دلیل قیمت لباس ها نسبتا بالا هستند. البته ، لباس‌هایی با قیمت متوسط نیز در مدیسه پیدا می‌شود.

مدیسه اصالت محصولات خود را تضمین کرده و برای لباس‌های فروخته شده 7 روز ضمانت کالا در نظر گرفته است البته این ضمانت کالا زمانی شامل این ضمانت 7 روزه می‌شود که مشکلی مانند پارگی، مغایرت با خرید و… در آن دیده شود. ساعت کاری مدیسه از 8 صبح الی 10 شب می باشد و تماس با پشتیبانی مدیسه به کمک یک شماره تماس ثابت امکان پذیر است.

بررسی کلی فروشگاه اینترنتی پوشاک مدیسه

  • گارانتی محصولات: تمامی محصولات فروشگاه 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارند.
  • قیمت محصولات: قیمت محصولات مدیسه به علت برند بودن کالاها بالاست اما کالاهایی با قیمت مناسب هم در بین آنها وجود دارد.
  • کیفیت محصولات: کیفیت محصولات مدیسه بالاست و ضمانت اصالت کالا نیز دارد.

نوشته بهترین سایت های خرید اینترنتی لباس زنانه در ایران اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%b2%d9%86%d8%a7.pet7285/feed 0
استیکر دیواری: راهی سرگرم‌کننده برای تحرک و آموزش کودکان https://shikpet.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%b3%d8%b1%da%af%d8%b1%d9%85%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c.pet7280 https://shikpet.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%b3%d8%b1%da%af%d8%b1%d9%85%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c.pet7280#comments Sun, 10 Mar 2024 11:02:33 +0000 https://shikpet.ir/?p=7280 دکوراسیون اتاق کودکان به عنوان یکی از مهمترین جنبه‌های طراحی داخلی، نقش مهمی در رشد و توسعه خلاقیت و تخیل کودکان دارد. یکی از راه‌های محبوب برای تزیین دیوارهای اتاق کودکان، استفاده از برچسب‌های دیواری و استیکر دیواری است. برچسب‌های دیواری با رنگارنگی خاص خود، جذابیت و شور و شوقی به اتاق کودک می‌بخشند. در …

نوشته استیکر دیواری: راهی سرگرم‌کننده برای تحرک و آموزش کودکان اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
دکوراسیون اتاق کودکان به عنوان یکی از مهمترین جنبه‌های طراحی داخلی، نقش مهمی در رشد و توسعه خلاقیت و تخیل کودکان دارد. یکی از راه‌های محبوب برای تزیین دیوارهای اتاق کودکان، استفاده از برچسب‌های دیواری و استیکر دیواری است. برچسب‌های دیواری با رنگارنگی خاص خود، جذابیت و شور و شوقی به اتاق کودک می‌بخشند. در این مقاله، به بررسی اهمیت و روش‌های استفاده از برچسب دیواری در اتاق کودکان پرداخته خواهد شد.

اهمیت برچسب دیواری یا استیکر دیواری در اتاق کودک

  1. تحریک خلاقیت و تخیل: برچسب‌های دیواری با طرح‌ها و الگوهای متنوع، امکان خلق داستان‌ها و دنیاهای جدید را برای کودکان فراهم می‌کنند. این ابزار طراحی، تخیل کودکان را تحریک می‌کند و ایجاد فضاهای خلاقانه و بی‌نظیر را ممکن می‌سازد.
  2. آموزش و یادگیری: برچسب‌های دیواری می‌توانند اعداد، حروف، شکل‌ها و رنگ‌ها را به کودکان آموزش دهند. با استفاده از برچسب‌های دیواری آموزشی، کودکان می‌توانند به طور غیرمستقیم با محیط خود آشنا شوند و یادگیری را به صورت بازی تجربه کنند.
  3. ایجاد فضای مطمئن و دوستانه: برچسب‌های دیواری با تصاویر مهربان و دوستانه، به کودکان احساس امنیت و آرامش می‌دهند. این برچسب‌ها می‌توانند با شخصیت‌های محبوب انیمیشنی یا حیوانات مهربان تزیین شوند و اتاق کودک را به یک فضای دوستانه و دلنشین تبدیل کنند.

روش‌های استفاده از برچسب دیواری اتاق کودک

  1. انتخاب الگو وطرح‌ها: برای استفاده از برچسب های دیواری ، می‌توانید از الگوها و طرح‌های متنوعی استفاده کنید. الگوهایی مانند حیوانات، گل‌ها، خرس‌های عروسکی، خورشید و ماه، ابر، قوس قزح و… جذابیت بصری به اتاق کودک می‌بخشند.
  2. استفاده از رنگ‌های جذاب: رنگ‌های روشن و جذاب در برچسب‌های دیواری می‌توانند اتاق کودک را پرانرژی و شاداب کنند. از رنگ‌های متنوعی مانند قرمز، آبی، زرد، سبز و صورتی استفاده کنید و طراحی‌هایی با رنگ‌های کناره‌های متفاوت ایجاد کنید.
  3. ترکیب با دیگر عناصر دکوراسیون: برای ایجاد هماهنگی و تنظیم بین برچسب‌های دیواری و سایر عناصر دکوراسیون اتاق کودک، بهتر است از رنگ‌ها و الگوهای مشابه یا تکمیلی استفاده کنید. این ترکیب‌ها باعث ایجاد یک هماهنگی بصری در اتاق می‌شوند.
  4. انعطاف پذیری و قابلیت تغییر: برچسب‌های دیواری اغلب قابل جدا شدن هستند، بنابراین اگر کودک شما علاقه‌ای به یک شخصیت جدید یا تم دیگری پیدا کرد، می‌توانید برچسب‌ها را به راحتی تغییر دهید.
  5. برچسب‌های دیواری با المان‌های آموزشی: برخی برچسب‌های دیواری شامل المان‌های آموزشی هستند. می‌توانید برچسب‌هایی را انتخاب کنید که شامل حروف الفبا، اعداد، شکل‌ها، رنگ‌ها، واژگان و سایر مفاهیم آموزشی باشند. این برچسب‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا در حین بازی و تفریح، مفاهیم آموزشی را فرا بگیرند و به طور طبیعی با آن‌ها آشنا شوند.

نقش استیکر دیواری در تزیین اتاق کودک

استیکرهای دیواری یک راه سریع و ساده برای تزئین اتاق کودک هستند و می‌توانند به صورت قابل توجهی جلوه‌ای جذاب به دیوارها ببخشند. در زیر تأثیر استیکرهای دیواری در تزیین اتاق کودک را بررسی می‌کنیم:

  1. افزودن المان‌های جذاب و شاد: استیکرهای دیواری با طرح‌ها و تصاویر متنوع، می‌توانند المان‌های شاد و جذابی به اتاق کودک اضافه کنند. مثلاً، استفاده از استیکرهای با تصاویر حیوانات، کارتون‌ها، شخصیت‌های محبوب و یا الگوهای رنگارنگ می‌تواند فرزندتان را سرگرم کند و فضای شادی را به اتاق بیاورد.
  2. ایجاد فضای داستانی: استیکرهای دیواری می‌توانند به کودکان کمک کنند تا خلاقیت و تخیل خود را به کار بگیرند. با استفاده از استیکرهای با تصاویر مرتبط با داستان‌های کودکانه، می‌توانید فضایی را برای بازی و خلق داستان‌های خود کودک فراهم کنید.
  3. آموزشی بودن: استیکرهای دیواری می‌توانند برای آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان مفید باشند. مثلاً، استفاده از استیکرهای با حروف الفبا، اعداد، شکل‌ها و رنگ‌ها می‌تواند به کودکان کمک کند تا در یادگیری این مفاهیم پیشرفت کنند و به طور طبیعی با آن‌ها آشنا شوند.
  4. تغییر پویای دکوراسیون: یکی از مزیت‌های استفاده از استیکرهای دیواری در تزئین اتاق کودک، این است که آن‌ها به راحتی قابل تغییر و جابجایی هستند. شما می‌توانید استیکرها را برداشته و به جای دیگری در دیوار قرار دهید، بدون اینکه نیاز به رنگ زدن مجدد دیوار یا صدمه‌رساندن به سطح دیوار داشته باشید.
  5. حفظ وضعیت اولیه دیوار: در صورتی که می‌خواهید دیوارها را بدون تغییرات دائمی تزئین کنید، استیکرهای دیواری گزینه‌ی مناسبی هستند. زیرا آن‌ها معمولاً به راحتی قابل برداشتن هستند و می‌توانید دیوارها را در وضعیت اولتازه و بدون خطر از بین ببرید.

به طور کلی، استفاده از استیکرهای دیواری می‌تواند به تزئین اتاق کودک شما جلوه‌ای شاد و جذاب ببخشد. با توجه به علاقه‌ها و سن کودک خود، می‌توانید استیکرهایی را انتخاب کنید که با سلیقه و سن او سازگار باشند. همچنین، بهتر است از استیکرهای با کیفیت و قابل شستشو استفاده کنید تا در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را تمیز کنید و استفاده بیشتری از آن‌ها ببرید.

قیمت استیکر دیواری

قیمت استیکر دیواری ممکن است متفاوت باشد و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد، از جمله اندازه، طرح، کیفیت و برند استیکرها. همچنین، بازار و مکان خرید نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. در ادامه، برخی از عواملی که می‌توانند قیمت استیکر دیواری را تحت تأثیر قرار دهند را برایتان بررسی می‌کنم:

اندازه استیکر

طرح و طرح‌بندی

کیفیت مواد استفاده شده

برند

مکان خرید

خرید برچسب دیواری

برای خرید استیکر دیواری، می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

تعیین نیازها و سلیقه‌ی خود: قبل از شروع به خرید استیکر دیواری، تعیین کنید که به دنبال چه نوع استیکری هستید و در چه طرح و سبکی مایلید. همچنین، اندازه استیکری که نیاز دارید را نیز مشخص کنید.

مطالعه و بررسی محصولات: ابتدا به دنبال فروشگاه‌ها و برندهای معتبری بگردید که استیکرهای دیواری را عرضه می‌کنند. بررسی نمونه‌های مختلف استیکرها و مشاهده تصاویر و توضیحات آنها به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید آنلاین: خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و وبسایت‌های معتبر استیکرهای دیواری، راحتی و راه حلی مطمئن است. در هنگام خرید آنلاین، از نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی استفاده کنید تا کیفیت محصول و سرویس مشتری را بررسی کنید.

قیمت و مقایسه: قبل از خرید، قیمت‌ها را در چندین فروشگاه و وبسایت مقایسه کنید تا بهترین قیمت را برای محصول مورد نظرتان پیدا کنید. همچنین، توجه کنید که ارزانترین گزینه همیشه بهترین گزینه نیست و کیفیت نیز در نظر گرفته شود.

خدمات پس از فروش: قبل از خرید، بررسی کنید که فروشگاه یا وبسایت مورد نظر، خدمات پس از فروش مطمئنی ارائه می‌دهد، از جمله گزینه‌هایی مانند بازگشت محصول یا تعویض در صورت نیاز.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار آبنباتی و جستجوی بخش استیکرهای دیواری، انواع استیکرهای دیواری برای اتاق کودک را مشاهده کنید. در این سایت، معمولاً محصولات همراه با تصاویر و توضیحات جزئی در دسترس هستند. شما می‌توانید براساس سلیقه و ترجیحات خود، استیکر دیواری مورد نظر را انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس می‌توانید فرآیند خرید را انجام داده و استیکر دیواری را به آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید.

قبل از خرید، بهتر است مطمئن شوید که سایت دیوار آبنباتی از نظر معتبریت و ارائه خدمات پس از فروش رضایت‌بخش است. بررسی نظرات مشتریان قبلی و اطلاع از شرایط بازگشت کالا و تعویض در صورت نیاز نیز می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

همچنین، ممکن است در سایت دیوار آبنباتی تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای برای استیکرهای دیواری وجود داشته باشد. قبل از خرید، مطمئن شوید که به این تخفیف‌ها و پیشنهادها نیز دقت کرده و از آنها بهره‌برداری کنید.

نوشته استیکر دیواری: راهی سرگرم‌کننده برای تحرک و آموزش کودکان اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%b3%d8%b1%da%af%d8%b1%d9%85%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c.pet7280/feed 3
لزوم خرید ادکلن اصل و معرفی فروشگاه عطریوم جهت خرید عطر https://shikpet.ir/%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9%d8%b7%d8%b1.pet7274 https://shikpet.ir/%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9%d8%b7%d8%b1.pet7274#respond Sun, 10 Mar 2024 08:47:53 +0000 https://shikpet.ir/?p=7274 مقدمه: استفاده از عطر و ادکلن اصل، به عنوان یک جزء از بهداشت و ظاهر شخصی، مزایای فراوانی دارد. به برخی از این مزایا می‌توان اشاره کرد: – بوی خوب: عطرها و ادکلنهای اصل دارای رایحه‌های بسیار خوشبو و جذابی هستند که به شما امکان می‌دهد بوی خوبی داشته باشید و در نتیجه روحیه و …

نوشته لزوم خرید ادکلن اصل و معرفی فروشگاه عطریوم جهت خرید عطر اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
مقدمه:

استفاده از عطر و ادکلن اصل، به عنوان یک جزء از بهداشت و ظاهر شخصی، مزایای فراوانی دارد. به برخی از این مزایا می‌توان اشاره کرد:

– بوی خوب: عطرها و ادکلنهای اصل دارای رایحه‌های بسیار خوشبو و جذابی هستند که به شما امکان می‌دهد بوی خوبی داشته باشید و در نتیجه روحیه و اعتماد بهنفس بیشتری به خرج دهید.

– جاذبه و جذابیت: عطرها و ادکلنهای اصل و با کیفیت، شما را برای مردم جذاب تر می‌کند و به شما کمک می‌کند جاذبه بیشتری داشته باشید.

– نشانه قدرت و شخصیت: استفاده از عطرها و ادکلنهای با کیفیت و اصل، به شما نشانه قدرت و شخصیت می‌دهد و به محیطی گفته می‌شود که شخصی با سلیقه و ذایقه خوب است.

افزودن عطر و ادکلن به روال زندگی یک تجربه لذت‌بخش است که علاوه بر ارتقای اعتماد به نفس، تأثیر قوی‌تری را در تأثیرگذاری اجتماعی دارد. اما یکی از مهمترین اصول در استفاده از عطر و ادکلن، انتخاب محصولات اصلی و اورجینال است. در این مقاله، به لزوم خرید عطر و ادکلن اصلی و معرفی فروشگاه عطریوم به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای خرید عطر و ادکلن خواهیم پرداخت.

عطر ادکلن همواره جزئی از شخصیت و ظاهر شخصی بوده‌اند. برای رفع بدبویی بدن، بهبود روحیه، جذب نظر و افزایش اعتماد به نفس، استفاده از عطرها و ادکلنها ضروری است. اما تهیه عطر و ادکلن با کیفیت به عنوان یکی از مسائل مهم، چالش برانگیز است. زیرا این صنعت به خاطر وجود عطرها و ادکلنهای تقلبی و عدم شفافیت در عرضه محصولات، با ریسک افزایشی مواجه شده است. به همین دلیل، معرفی فروشگاهی که بتوان به آسانی عطر و ادکلن با کیفیت و اصل را تهیه کرد، امری بسیار مهم میباشد. یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در ایران، فروشگاه عطریوم است.

معرفی فروشگاه عطریوم:

فروشگاه عطریوم با بیش از 20 سال سابقه در فروش عطر ادکلن اصل، و بیش از 10 سال در فروش اینترنتی، به عنوان یک منبع معتبر برای خرید عطر و ادکلن شناخته می‌شود.

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی با سابقه ۱۰ ساله و بدون هیچ گونه ثبت شکایتی در این سالیان نشانه اطمینان و رضایت خریداران در فضای خرید اینترنتی از فروشگاه عطریوم میباشد. همچنین موفقیت این فروشگاه در جلب رضایت کامل مشتریان در طول سال‌های فعالیت خود، شاهد رشد مجموعه در این سالیان بوده به نحوی که اکثر خریداران جدید به توصیه خریداران قبلی به مجموعه عطریوم اضافه شدند و خریداران با توصیه به دوست و فامیل و آشنا آنها را به خرید از فروشگاه عطریوم تشویق میکنند.

فروشگاه عطریوم یک سایت برتر از ارائه دهنده گسترده‌ترین مجموعه عطر و ادکلن اصلی در بازار است. با دستیابی به فروشگاه آنلاین عطریوم، شما به مشاوره حرفه‌ای از تیم متخصصان عطریوم نیز دسترسی خواهید داشت. فروشگاه عطریوم درمورد اصل بودن کالاها خود قطعیت حاکم دارد و همچنین دارای شرایط برگشت کالا است، بنابراین مشتریان از این جنبه نیز اطمینان خاطر خواهند داشت.

با توجه به اهمیت خرید عطر اصل و با کیفیت، معرفی یک فروشگاه مطمئن و قابل اعتماد، ضروری است. فروشگاه عطریوم به عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در ایران، برخی ویژگی‌های منحصر به فرد را داراست که در زیر برخی از آنها را معرفی می‌کنیم:

– تضمین اصالت: عطریوم از تضمین اصالت محصولات خریداری شده توسط مشتریان خود برخوردار است. این فروشگاه تمامی عطرها و ادکلنها را از برندهای معروف و معتبر خریداری می‌کند و محصولاتی را ارائه می‌دهد که اصالت آنها توسط کمسیون مربوطه تأیید شده است.

– انواع محصولات: عطریوم مجموعه ای بزرگ از برندهای معتبر عطر و ادکلن را در فروشگاه خود دارد. از بین این برندها می‌توان به گوچی، دیور، پاکورابان، کارولینا هررا، ایوسن لورن ، کنزو ، هوگوباس ، کرید ، لالیک ، لوتوس ، آمواج ، نیناریچی ، وغیره اشاره کرد.

– قیمت مناسب: عطریوم با بروزرسانی روزانه قیمتها خدمات متعددی را در حوزهٔ قیمت محصولات فراهم می‌کند. این فروشگاه همیشه تمامی‌ محصولات خود را با قیمت عادلانه و مناسب به فروش می‌رساند و به مشتریانش امکان تهیه عطرها و ادکلنهای با کیفیت را با قیمتی مناسب می‌دهد.

– خدمات پس از فروش: عطریوم به مشتریان خود خدمات پس از فروش عالی ارائه می‌دهد. در صورتی که خرید شما همراه با هرگونه مشکل یا نارضایتی باشد، می‌توانید به آسانی با تیم پشتیبانی این فروشگاه تماس بگیرید و مشکل خود را رفع کنید.

تنوع محصولات و سهولت در خرید:

فروشگاه عطریوم به بیش از 12,000 مدل عطر و ادکلن مختلف دسترسی دارد، که قیمت و موجودی آنها روزانه بروزرسانی می‌شود. این تنوع از انتخابات متناسب با سلایق مختلف مشتریان فراهم می‌کند. همچنین، فروشگاه اینترنتی عطریوم با رابط کاربری ساده و زیبا، به عنوان یکی از بهترین و راحت‌ترین سایت‌های اینترنتی در زمینه عطر و ادکلن شناخته می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تجربه خرید آنلاین برای مشتریان دلچسب و ساده تر باشد.

نحوه خرید از عطریوم:

خرید از فروشگاه عطریوم آسان و سریع است. این فروشگاه محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه، محصول دلخواه خود را سفارش دهید. در صورتی که پیش از خرید، نیاز به مشاوره داشته باشید، می‌توانید با تیم پشتیبانی این فروشگاه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی در انتخاب محصول بخواهید. استفاده از عطر و ادکلن اصل و با کیفیت برای افرادی که به بهبود ظاهر شخصی و افزایش اعتماد به نفس خود اهمیت می‌دهند، بسیار ضروری است. برای تهیه محصولات با کیفیت و اصلی، ضروری است که از فروشگاه‌های قابل اعتماد و مطمئن خرید کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در ایران، فروشگاه عطریوم است. با ارائه خدمات از جمله تضمین اصالت، قیمت مناسب، و خدمات پس از فروش عالی، عطریوم فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی عطر و ادکلن با کیفیت و اصل را تهیه کنید و استفاده از آنها را لذت ببرید.

اهمیت خرید عطر و ادکلن اصلی:

خرید عطر و ادکلن اصلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. محصولات اصلی برخلاف محصولات تقلبی یا غیر اصلی، کیفیت بالاتری دارند و ماندگاری طولانی‌تری را به شما می‌بخشند. همچنین استفاده از عطر و ادکلن اصلی، تأثیر قدرتمندتری بر مخاطبانتان خواهد داشت و مشخصاً نشانگر سلیقه و ذوق شماست. با خرید عطر و ادکلن اصلی، از نحوه تولید و ترکیبات استفاده شده در تهیه آن اطمینان خاطر خواهید داشت.

ارسال سفارشات:

سفارشات عطر و ادکلن در فروشگاه عطریوم، بسته به مقصد، به دو صورت صورت می‌گیرد. در تهران، سفارشات روزانه توسط پیک به مشتریان تحویل داده می‌شوند. در صورتی که سفارش از شهرستان صورت گرفته باشد، از طریق شرکت تیپاکس به مقصد ارسال می‌شود. این نحوه ارسال، به تحویل سریع و ایمن سفارشات به مشتریان کمک می‌کند.

نتیجه‌گیری:

سایت عطریوم با تنوع بیش از 12000 نوع عطر و ادکلن اصل و با بهره‌گیری از برندهای معروف و باکیفیت، بهترین منبع برای خرید آنلاین عطر و ادکلن است. با تجربه خرید آسان و مطمئن همراه با قیمت‌های رقابتی، عطریوم ناگزیر به جزء اولویت‌های هر عاشق عطر و ادکلن شده است. بازدید از وبسایت عطریوم و استفاده از خدمات حرفه‌ای آن، به شما اعتماد، امانت و سازگاری با استایل شخصی خود را تضمین می‌کند.

https://www.atrume.com

پشتیبانی تلفنی : 02191035985

نوشته لزوم خرید ادکلن اصل و معرفی فروشگاه عطریوم جهت خرید عطر اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9%d8%b7%d8%b1.pet7274/feed 0
بیماری های رایج بوقلمون https://shikpet.ir/%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%a8%d9%88%d9%82%d9%84%d9%85%d9%88%d9%86.pet7268 https://shikpet.ir/%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%a8%d9%88%d9%82%d9%84%d9%85%d9%88%d9%86.pet7268#respond Thu, 07 Mar 2024 06:41:16 +0000 https://shikpet.ir/?p=7268 عدم تشخیص به موقع بیماری‌ها در بوقلمون خسارت‌های زیادی را برای شما به بار خواهد آورد و میزان تلفات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. آشنایی با انواع بیماری‌ها، علائم، راه‌های پیشگیری و درمان می‌تواند خسارت‌های ناشی از بیماری‌ها را به حداقل برساند. در انتهای این مقاله، که به بررسی انواع بیماری‌های رایج …

نوشته بیماری های رایج بوقلمون اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
عدم تشخیص به موقع بیماری‌ها در بوقلمون خسارت‌های زیادی را برای شما به بار خواهد آورد و میزان تلفات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

آشنایی با انواع بیماری‌ها، علائم، راه‌های پیشگیری و درمان می‌تواند خسارت‌های ناشی از بیماری‌ها را به حداقل برساند.

در انتهای این مقاله، که به بررسی انواع بیماری‌های رایج بوقلمون پرداخته ایم، شما با انواع بیماری‌ها و علائم آنها آشنا شده و راه‌های پیشگیری و درمان آنها را خواهید آموخت. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مرسوم‌ترین بیماری‌های بوقلمون

بیماری‌های زیادی وجود دارد که بوقلون‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد اما در این مقاله رایج‌ترین بیماری‌های بوقلمون را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • ورم صورت (زکام عفونی یا کوریزای بوقلمون)
  • نیوکاسل
  • کانیبالیسم (همخواری)
  • مارک
  • کوکسیدیوز (اسهال خونی)

ورم صورت (زکام عفونی یا کوریزای بوقلمون)

کوریزا یکی از شایع‌ترین بیماری‌های بوقلمون است و عامل آن یک باکتری به نام هموفیلوس گالینارم می‌باشد. بیماری کوریزا یک بیماری حاد تنفسی است که به سرعت قابل انتشار می‌باشد. این بیماری می‌تواند از طریق آب آشامیدنی که توسط ترشحات پرنده بیمار، آلوده شده انتقال یابد. از دیگر عوامل انتقال بیماری باد می‌باشد. باد قادر است باکتری را بیشتر از یک کیلومتر انتقال دهد.

بیماری کوریزا در فصول سرد سال و همچنین شرایط نامساعد تهویه‌ای و درجه حرارت بالا ظاهر می‌شود و یک دوره 24 الی 48 ساعته نهفته دارد.

بیماری کوریزا یا ورم صورت دارای علائم و نشانه‌های زیادی است که تشخیص آن را آسان نموده است، از مهمترین علائم آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ورم ملتحمه چشم همراه با ریزش اشک
  • تجمع ترشحات سفید رنگ و پنیری در حفره چشم
  • بی اشتهایی و کاهش مصرف آب
  • پرهای خونی کثیف (به علت پاک کردن بینی با پرها)
  • تورم صورت و چشم‌ها
  • اسهال و بی‌تابی
  • جیغ کشیدن و تکان دادن سر
  • ایجاد لکه‌های قهوه‌ای در سر و صورت
  • در نهایت غلیظ شدن ترشحات چشم باعث به هم چسبیدن پلک‌ها می‌شود

با توجه به اینکه بوقلمون های بهبود یافته به صورت ناقل و منبع آلودگی باقی می‌مانند باید پرنده‌های جدید از این بوقلمون‌ها دور نگه داشته شوند. برای پیشگیری از بیماری کوریزا رعایت موارد زیر می‌تواند موثر واقع شود:

  • استفاده از تهویه مناسب در سالن پرورش بوقلمون
  • نظافت و ضدعفونی دوره‌ای سالن
  • اطمینان از آب و غذای سالم و کافی
  • استفاده از مکمل‌ها و ویتامین‌ها جهت تقویت بوقلمون‌ها
  • جلوگیری از مرطوب و خیس شدن بستر
  • رعایت اصول بهداشتی و کنترل رفت و آمدها به مرغداری
  • ایمن سازی با استفاده از واکسن کوریزای عفونی

برای درمان کوریزا استفاده از سولفاتیازول به نسبت 5 گرم در 1 کیلو دان به مدت 5 الی 10 روز بسیار موثر است.

مخلوط سولفامیدها با استرپتومایسین، سولفادیمیدین، سولفاکلرپیریدازین، اسپکتینومایسین، تتراسایکلین و اریترومایسین نیز در درمان بیماری کوریزا بسیار موثر می‌باشد. مقدار و نحوه تجویز باید با نظر دامپزشک انجام شود.

جهت خرید دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://chicken-device.ir/

نیوکاسل

بیماری نیوکاسل از بیماری‌های شایع در بوقلمون‌ها می‌باشد، این بیماری ویروسی به شدت مسری است و آمار تلفات بالایی نیز دارد.

این بیماری می‌تواند از طریق هوا، آب آشامیدنی آلوده، جابجایی وسایل و تجهیزات آلوده بین مزارع و فارم‌ها و … انتقال پیدا کند.

بیماری نیوکاسل ممکن است در برخی از بوقلمون‌ها علائمی نداشته باشد و فقط با انجام آزمایش قابل تشخیص باشد. در حالت کلی نیوکاسل دارای علائم عمومی زیر می باشد:

  • بی حالی
  • نفس نفس زدن
  • خارج شدن مایع یا ترشحات از دهان
  • لرزش سر و عضلات
  • پیچش گردن
  • فلجی یک بال و یک پا

جهت پیشگیری از بیماری نیوکاسل در بوقلمون قرنطینه و واکسینه کردن مرتب و دقیق زیر نظر دامپزشک الزامی است.

به علت ویروسی بودن این بیماری درمان خاصی برای آن وجود ندارد، اما می‌توان از درمان‌های حمایتی همانند مصرف مولتی ویتامین و مولتی الکترولیت ها بهره برد.

ضدعفونی نمودن دان، هوا و آب و کاهش موارد استرس‌زا در گله نیز کمک شایانی به کنترل بیماری می‌کند.

تجویز آنتی بیوتیک توسط دامپزشک می تواند طی 3 الی 5 روز از شدت بیماری بکاهد.

همخواری (کانیبالیسم)

کانیبالیسم یا همخواری یک عارضه عصبی و پرخاشگرانه در طیور می‌باشد که در آن پرنده شروع به نوک زدن به پرندگان کناری خود کرده و آنها را زخمی می‌نماید. این رفتار رفته‌رفته با افزایش استرس میان پرندگان به تمامی گله تعمیم می یابد و باعث افزایش تلفات می گردد.

عوامل تنش‌زا مانند تراکم جمعیت، نور زیاد، کم بودن دانخوری و آبخوری و … در ایجاد کانیبالیسم نقش عمده‌ای را دارد.

برای پیشگیری از کانیبالیسم کنترل عوامل تنش‌زا و استرس‌زا بسیار موثر است. تراکم استاندارد، کنترل شرایط دمایی، در دسترس بودن آب و دان کافی و تغذیه مناسب می‌تواند از بروز کانیبالیسم جلوگیری نماید.

در صورت مشاهده همخواری در بوقلمون‌ها باید هرچه سریعتر عامل تنش‌زا شناسایی و دفع شود.

مارک

بیماری مارک یک بیماری ویروسی از نوع ویروس تبخال می‌باشد. زمانی که پرنده‌ای به این ویروس آلوده شد تا آخر عمرش این ویروس در بدنش باقی خواهد ماند. این بیماری به راحتی می‌تواند از طریق تنفس به تمامی گله منتقل شود.

بیماری مارک دارای علائمی به شرح زیر می باشد:

  • فلج شدن در پاها، بالها و گردن
  • مردمک چشم غیر عادی
  • عنبیه چشم خاکستری
  • اختلال بیماری
  • ایجاد تومور در فولیکول‌های پر پرنده و روی اندام‌های داخلی

جهت پیشگیری از این بیماری واکسیناسیون به طور 100 درصد موثر نیست! بهترین روش جهت پیشگیری از بیماری مارک، نظافت و ضدعفونی سالن پرورش و تمیز و استریل نگه داشتن محیط آبخوری و دانخوری می باشد. همچنین افزودن سرکه سیب، سیر و پودر پروبیوتیک به جیره غذایی باعث افزایش قدرت سیستم دفاعی بوقلمون‌ها می‌شود.

بیماری مارک درمان خاصی ندارد، اما تغذیه مناسب و تقویت سیستم ایمنی شانس بیشتری برای زنده ماندن بوقلمون‌ها می‌دهد.

اسهال خونی (کوکسیدیوز)

کوسیدیوز یا اسهال خونی یکی از مهمترین بیماری‌های گوارشی در بوقلمون می‌باشد. این بیماری باعث اشکال در هضم و جذب خوراک، اسهال و اختلال در رشد شده و زمینه ساز درگیر شدن پرنده با انواع عفونت‌ها مانند آنتریت نکروتیک می‌شود.

اسهال، کاهش اشتها، کم آبی بدن، بی حالی و ظاهر سرد از علائم بیماری ساهال خونی به شمار می روند.

خورده شدن اوسیست‌های عفونی توسط بوقلمون‌ها دلیل اصلی ایجاد بیماری کوکسیدیوز می‌باشد. با آزاد شدن اسپوروزوییت درون اوسیست‌ها در داخل معده، حمله به سلول های موکوس گوارشی شروع شده که در نهایت باعث آسیب دیدن و از بین رفتن سلول‌های معده میزبان می‌شود.

غالباً برای درمان کوکسیدیوز از داروهای سولفامیدی قوی یا آمپرولیوم استفاده می‌شود که معمولا موثر واقع می‌گردد. نحوه و مقدار مصرف باید طبق تجویز پزشک یا بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده آن باشد.

سخن پایانی

در این مقاله انواع بیماری‌های شایع در بوقلمون، علائم، پیشگیری و درمان هر کدام را توضیح دادیم. همانطور که در متن مقاله نیز مشاهده نمودید در برخی موارد درمان قطعی وجود ندارد و بهترین راه پیشگیری از ابتلای گله به بیماری‌ها می‌باشد.

نوشته بیماری های رایج بوقلمون اولین بار در شیک پت. پدیدار شد.

]]>
https://shikpet.ir/%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%a8%d9%88%d9%82%d9%84%d9%85%d9%88%d9%86.pet7268/feed 0