کسب و کارها

معرفی بهترین پت شاپ های آنلاین

این روزها نگهداری و سرپرستی از حیوانات خانگی در کشورمان به شدت رواج پیدا کرده است به طوری که از هر ۱۰ نفر یکی حیوان خانگی یا به اصطلاح پت دارد؛ به عبارتی چیزی حدود ۶ تا ۸ میلیون حیوان خانگی از نوع سگ، گربه و پرنده در کشور وجود دارد.

دلیل این رشد نگهداری از پت‌ها را می‌توان اینطور توجیه کرد، قبلا خیلی از همین حیوانات کنار انسان‌ها زندگی می‌کردند و یک سری کارکردهایی داشتند، رفته رفته با صنعتی شدن زندگی‌ها جایشان را به ماشین آلات دادند و طوری شد که محبت از چرخه زندگی کمتر شد. امروز انسان تصمیم به برگرداندن حیوانات خانگی شدند و دوباره این محبت به جریان افتاد.

در کنار نگهداری از حیوانات خانگی قطعاً یک سری مسئولیت‌ها هم تعریف می‌شود. چون افراد این حیوانات را به منزله یک عضوی از خانواده‌شان می‌دانند و برای تامین نیازهای آنها درست مانند کودکشان احساس مسئولیت دارند. از این رو صاحبان پت سعی می‌کنند برای حیوان خانگی شان کوتاهی نکنند و چیزی کم نگذارند.

خب مسلماً با این حجم بالای حیوانات خانگی نیازهای جدیدی هم شکل می‌گیرد: نیاز به کلینیک های تخصصی حیوانات خانگی، مراکز تامین غذا و لوازم حیوانات خانگی یا همان پت شاپ هاست که همانطور که شاهد هستید در کلان شهرها به شدت رو به افزایش است.

مسئله ای که در این جا دغدغه صاحبان پت است همین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگیست که طبق نظر سنجی ها خیلی ها مدعی بودند برای خرید کوچکترین نیازشان مجبور بودند مسیر طولانی را طی کنند و دست آخر در بهترین حالت مجبور به هزینه بالایی می شدند. مشکلاتی اعم از عدم دسترسی پت شاپ در منطقه سکونت، اتلاف وقت و هزینه، نبودن تنوع بالای محصول مورد نظر، حمل وسایل، عدم وجود حالت مقایسه بدلیل مسافت های طولانی فروشگاه ها همه و همه باعث بروز مشکلات عدیده و پروسه طولانی و سختی می شد.

بهترین و سریع ترین راه حل برای رهایی از این چالش ها “پت شاپ های آنلاین” است که تقریبا تمام مشکلات مشتریان را حل می کرد، آن ها می توانند در سریع ترین زمان ممکن کالای مورد نظرشان را انتخاب و ثبت و خرید کنند. اما مشکل بعدی که وجود دارد با توجه به ویژگی های یک پت شاپ خوب سردرگمی میان حجم بالای فروشگاه های اینترنتی است که این خود مشکل دیگری است. در ادامه مطلب کنار ما باشید.

پت شاپ چیست؟

قطعاً هر کسی که تا به حال حیوان خانگی داشته با مفهوم کلمه پت شاپ آشناست. بقیه هم کم و بیش کلمه پت شاپ را شنیده‌اند. کلمه (پت:pet) به معنی حیوان خانگی و (شاپ: (shop به معنای فروشگاه است که از ترکیب این دو کلمه می‌توان گفت پت شاپ به معنای مراکز فروش فیزیکی یا اینترنتی کلیه ملزومات حیوانات خانگی گفته می‌شود.

لوازم پت شاپ انواع و تنوع بالایی دارند که از جمله می توان به موارد زیر برشمرد:

  1. غذاها و خوراکی‌های متفاوت حیوانات خانگی
  2. مکمل‌های دارویی حیوانات خانگی
  3. لوازم بهداشتی و آرایشی حیوانات خانگی
  4. انواع باکس قفس و نگهدارنده پت‌ها
  5. انواع تشویقی مختلف پت‌ها
  6. انواع اسباب بازی‌ها
  7. کلیه ملزومات پوششی از لباس گرفته تا اکسسوری‌ها
  8. انواع قلاده‌ها و نگهدارنده‌ها

شایان به ذکر است خیلی از پت شاپ‌ها پا را فراتر گذاشته و اقدام به فروش بسیاری از حیوانات خانگی نیز کرده‌اند. بعضی از این فروشگاه‌ها هم مجهز به دامپزشکی آنلاین نیز می‌باشند و برخی دیگر مشاوره های و مطالب آموزشی پیرامون تربیت و نگهداری پت ها ارائه داده اند.

حال که با مفهوم پت شاپ و ملزومات و محصولات آن آشنا شدید، خوب است بدانید دو نوع پت شاپ حضوری و آنلاین وجود دارد. هر کدام از این پت شاپ‌ها مزایا و معایب خود را دارند. در این قسمت قصد داریم به موضوع پت شاپ آنلاین بپردازیم.

دلیل نیاز بازار به پت شاپ‌های آنلاین

با غوغایی که در این چند سال اخیر رشد و پیشرفت تکنولوژی در جهان داشته است به خصوص در سال‌هایی که کلیه مردم دنیا با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کردند، بازار خیلی از کسب و کارهای فیزیکی از رونق افتاد و به سمت دنیای مجازی تغییر جهت دادند. پت شاپ ها هم از آن کسب و کارهایی بود که از قافله عقب نماندند و در دنیای دیجیتال قدم گذاشت.

توفیق اجباری که علاوه بر در امان بودن سلامت انسان‌ها، مزایای دیگری اعم از موارد زیر برای انسان ها به همراه داشت:

  1. دسترسی آسان
  2. تنوع محصولات
  3. امکان مقایسه قیمت و محصولات با دیگر پت شاپ‌ها
  4. صرفه‌جویی در وقت مشتریان
  5. صرفه‌جویی در هزینه مشتریان
  6. جابجایی راحت محصولات پت سنگین

البته داستان خرید از پت شاپ‌های آنلاین به همه جا ختم نمی‌شود؛ چون در کنار تمامی مزایایی که دارد، احتمال کلاهبرداری و عدم تحویل به موقع کالا هم در آن دیده می‌شود.

معرفی 4 وب سایت پت شاپ‌درجه یک

سیناوت

سینا وت، فروشگاه آنلاین محصولات پت از سال ۹۶ تاکنون است که شما به راحتی می‌توانید کلیه نیازهای پت عزیزتان را از غذا و تشویقی گرفته تا ملزومات بهداشتی و تربیتی را از آن خریداری کنید. همچنین سیناوت امکانات ویژه دیگری مانند مشاوره با دامپزشک‌ها، مشاوره در امور خرید و حتی دسترسی به وبلاگ تخصصی حیوانات خانگی را برای شما مهیا کرده است.

نشانی پت شاپ سیناوت:

دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب، بلوار سپهر، گلبرگ سوم، کوچه رضایی، پلاک ،۱۰۶ واحد ۱۶

تلفن: 02188365078

ایمیل: info@sinavet.com

آدرس وبسایت: www.sinavet.com

  1. پتیشا

از سال ۹۸ تا به امروز پتیشا ارائه دهنده انواع محصولات با کیفیت در زمینه حیوانات خانگی با قیمت منصفانه و تنوع بالا در خدمت کلیه شهروندان از اقصی نقاط کشور می‌باشد. عمده فروش محصولات پت شاپ پتیشا در زمینه غذای گربه، غذای سگ، بستنی گربه و انواع اسباب بازی‌ها می‌باشد. مد نظر داشته باشید که از فروشگاه پتیشا می‌توانید در کمترین زمان ممکن اقلام مورد نظرتان را خریداری کنید.

نشانی پت شاپ پتیشا:

دفتر: تهران، تهرانپارس، فلکه چهارم، بلوار وفادار( کنارگذر زین‌الدین)، بعد از مظفری، پلاک ۱۱۲

شماره تماس: 09193763086 , 09192774701

زمان پاسخگویی: روزهای اداری از ۹ تا 18

ایمیل: info@petisha.com

آدرس وبسایت: www.petisha.com

پت شاپ فراپت

اگر به دنبال خرید از مجموعه کاملی از لوازم حیوانات خانگی هستید و همچنین تمایل دارید در کنار آن، از خدمات مشاوره و کلینیک دامپزشکی تخصصی استفاده کنید، بدون شک پت شاپ فراپت بهترین گزینه خواهد بود. توجه داشته باشید فروشگاه اینترنتی فراپت انواع محصولات پت از بهترین برندهای ایرانی و خارجی با مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، در وب سایت این پت شاپ، شما از راهنمای جامع و کامل آموزشی پیرامون نگهداری از سگ، گربه، انواع پرندگان و خزندگان به طور رایگان می‌توانید استفاده کنید و بهره ببرید.

نشانی:

شیراز، خیابان قصرالدشت، کوچه 7

شماره تماس: 07138220956, 09336029194

ایمیل: info@farapet.com

آدرس وبسایت: www.farapet.com

  1. پت آباد

فروشگاه اینترنتی پت آباد با شعار “سبک زندگی پت”، ارائه دهنده محصولات و ملزومات حیوانات خانگی و همچنین مشاوره آنلاین و خدمات حضوری دامپزشکی نیز می‌باشد. علاوه بر موارد گفته شده پت آباد مجهز به آرایشگاه تخصصی پت های دلبند شماست.

نشانی: بزرگراه شهید سلیمانی، خیابان بنی هاشم، پلاک ،۲۰۲۲ طبقه ۴، واحد ۴۳

تلفن: 02178761000

ایمیل: info@petabad.com

آدرس وبسایت: www.petabad.com

سخن پایانی

مهمترین معیار برتر جهت انتخاب یک پت شاپ آنلاین ، کیفیت و تنوع محصولات فروشگاه و قیمت منضفانه آن در کنار رضایت مشتریان است.

ناهید صابری

شدیدا علاقه مند به حیوانات هستم و در سایت شیک پت سعی دارم تا اطلاعات و آموزش های لازم برای نگهداری از حیوانات خانگی را گرد هم بیاورم. خوشحال میشم در تجربیات خودتون رو در بخش نظرات هر بخش با ما به اشتراک بذارید تا بتونیم اطلاعات جامع تری رو در مورد سگها، گربه ها و حیوانات دیگر در این وبسایت اشتراک گذاری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا