کسب و کارها

چگونه در ماکروفر پیتزا درست کنیم؟

یکی از محبوب ترین انواع غذاهایی که در میان خانواده های امروزی وجود دارد، پیتزا است. پیتزا به عنوان یک غذای لذیذ و خوش طعم شناخته می شود که می توان به راحتی اقدام به تهیه آن در منزل نمود. از آنجایی که پخت غذا در منزل می تواند بسیار بهتر و باکیفیت تر باشد، بسیاری از افراد به دنبال پیدا کرده دستور پخت این غذا با استفاده از دستگاه ماکروفر خود هستند. در این مقاله قصد داریم به این پرسش که چگونه در ماکروفر پیتزا درست کنیم؟ بپردازیم. آموزش پخت پیتزا در دستگاه مایکروفر بسیار آسان است. البته باید در این زمینه چندین نکته مهم را رعایت کنید تا بتوانید یک پیتزای خوشمزه درست کنید.

تنظیمات پخت پیتزا در ماکروفر

به طور کلی تنظیمات مربوط به پخت پیتزا در مایکروفر در هریک از برندهای مختلف این دستگاه در سه مرحله اصلی صورت می گیرد که با دنبال کردن توضیحاتی که در ادامه بیان خواهد شد، می توانید به راحتی اقدام به پخت پیتزا در منزل خود نمایید.

برای آشنایی با تعمیرات ماکروفر دلونگی از نکات نمایندگی آی پی امداد که در لینک زیر نمایان شده است، غافل نشوید.

https://ipemdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C/

گرم کردن ماکروفر پیش از پخت پیتزا

اولین کاری که پیش از پخت پیتزا در ماکروفر باید اقدام به انجام آن نمایید، این است که فضای داخلی دستگاه ر گرم کنید تا برای پخت پیتزا آماده شود. برای انجام این کار می توانید از دکمه preheat استفاده کرده و آن را فشار دهید. سپس دمای ماکروفر را بر روی 180 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. در ادامه می توانید دکمه استارت ماکروفر را فشار دهید تا دستگاه شروع به گرم شدن نماید. یکی از مهمترین نکاتی که در این زمینه باید در نظر داشته باشید، این است که مدت زمانی که برای پیش گرمایش دستگاه در نظر گرفته می شود، باید برابر با 180 درجه و مدت زمان 10 دقیقه باشد.

در لینک زیر کلی اطلاعات از نمایندگی تعمیرات مایکروفر کنوود در اختیار خواهید داشت. کلیک نمایید و به راحتی در منزل خود به تعمیر ماکروفر کنوود بپردازید.

https://ipemdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88/

آموزش پخت پیتزا در ماکروفر

در ادامه به مرحله اصلی آموزش پخت پیتزا در ماکروفر پرداخته می شود:

  • در اولین مرحله از پخت پیتزا باید ابتدا دکمه micro را به همراه دکمه convention/conv فشار داده و سپس دمای دستگاه را بر روی 180 درجه تنظیم نمایید.
  • زمان مربوط به پخت پیتزا را می توایند با استفاده از ولوم تعبیه شده بر روی مایکروفر تنظیم نمایید.
  • مدت زمانی که معمولا برای پخت خمیر پیتزا در نظر گرفته می شود، بین 6 الی 8 دقیقه است. همچنین برای پخت محتویات روی پیتزا باید 1 الی 2 دقیقه زمان تعیین کنید.
  • سپس باید دکمه های ماکروفر و فر را به تریب فشار داده و آن را بر روی قدرت 60 درصد تنظیم نمایید.
  • در ادامه می توانید دکمه استارت دستگاه را فشار دهید.
  • در این مرحله لازم است ظرف پیتزا را بر روی سه پایه کوتاه و بدون درپوش قرار دهید.
آموزش پخت پیتزا در ماکروفر

برشته و طلایی شدن روی پیتزا در ماکروفر

بسیاری از افراد تمایل دارند سطح رویی پیتزای آن ها به صورت کامل طلایی و برشته شده باشد. برای برشته و طلایی شدن روی پیتزا در ماکروفر می توانید از دکمه های micro و grill استفاده نمایید. برای انجام این کار ابتدا دکمه ماکرو و گریل را فشار داده و سپس قدرت دستگاه را بر روی 60 درصد قرار دهید. برای اینکه پیتزا به خوبی برشته شود، باید زمان را 1 الی 2 دقیقه تعیین نمایید. سپس دکمه استارت را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار نماید.

نمایندگی ماکروفر بلومبرگ در آی پی امداد، به کلی مطالب مهم از این محصول پرداخته است که میتوانید با کلیک روی لینک زیر مشاهده نمایید.

https://ipemdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D9%88%D9%85/

نحوه پخت پیتزا با خمیر آماده در ماکروفر

برای تهیه پیتزا با خمیر آماده در ماکروفر به این صورت است که ابتدا باید خمیر مورد نظر خود را درون ظرف مخصوص قرار داده و سپس دستگاه را با قدرت 60 درصد و دکمه کانوکشن طی مدت زمان 1 الی 2 دقیقه قرار دهید تا خمیر کمی پخته شود. سپس می توانید ظرف خمیر را بر روی سه پایه مخصوص قرار دهید. پس از آن می توانید خمیر را از مایکروفر خارج کرده و سپس مواد اولیه را به خمیر اضافه کنید. حال باید پیتزا را بر روی یک سه پایه بلند درون مایکروفر قرار داده و سپس قدرت دستگاه را بر روی 60 درصد با مدت زمان 6 تا 8 دقیقه تعیین کنید. در این محرله می توانید از دکمه های grill و micro استفاده نمایید.

نحوه پخت پیتزا با خمیر آماده در ماکروفر

نکات پخت پیتزا در ماکروفرهای ال جی و سامسونگ

برای اینکه بتوانید اقدام به پخت پیتزا در ماکروفرهای ال جی و سامسونگ خود نمایید، باید چندین نکته مهم را مدنظر داشته باشید:

  • بسیاری از مدل های جدید ماکروفرهای ال جی و سامسونگ امکان پخت پیتزا از طریق قابل کنوکشن را برای کاربران فراهم آورده اند.
  • همواره باید دقت داشته باشید که وزن ظرفی که انتخاب می کنید یا مقدار مواد غذایی نباید از گنجایش ماکروفر بیشتر باشد.
  • حتما پیش از اقدام برای شروع پخت پیتزا در دستگاه مارکوفر حتما آن را با دمای 180 درجه گرم نمایید.
  • پیتزا را در این ماکروفرها می تواند به مدت 10 الی 15 دقیقه و با درجه حرارت 180 بپزید.

نتیجه گیری از اینکه چگونه در ماکروفر پیتزا درست کنیم؟

چگونه در ماکروفر پیتزا درست کنیم؟ به طور کلی پخت پیتزا در دستگاه مایکروفر کار پیچیده ای نبوده و بسیار آسان می باشد. شما می توانید تنها با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه خود اقدام به تهیه پیتزا در منزل خود نمایید. البته بهتر است پیش از اقدام برای این کار از کارکرد هریک از دکمه های موجود از مایکروفر خود اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به انجام این کار نمایید.

ناهید صابری

شدیدا علاقه مند به حیوانات هستم و در سایت شیک پت سعی دارم تا اطلاعات و آموزش های لازم برای نگهداری از حیوانات خانگی را گرد هم بیاورم. خوشحال میشم در تجربیات خودتون رو در بخش نظرات هر بخش با ما به اشتراک بذارید تا بتونیم اطلاعات جامع تری رو در مورد سگها، گربه ها و حیوانات دیگر در این وبسایت اشتراک گذاری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا