کسب و کارها

بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه در ایران کدام است؟

مهم‌ترین دغدغه مهاجران فرانسه، آگاهی از قوانین و مراحل دریافت اقامت این کشور است. مهاجران برای دریافت اقامت تحصیلی، کاری یا خانوادگی به اخذ ویزای فرانسه نیاز دارند. جزئیات قوانین مراحل دریافت ویزای فرانسه، برای ایرانیان داخل کشور واضح نیستند و در روند دریافت اقامت برای آن‌ها مشکل ایجاد می‌کنند. برخی از مهاجران برای کسب دانش از این قوانین، به مؤسسات مشاوره اقامت مراجعه می‌کنند تا این مراحل را به‌طور دقیق طی کنند و مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید. مهاجران برای انجام دقیق کارهای خودشان، در جستجوی بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه هستند. در این مقاله در مورد ویژگی‌های بهترین مؤسسات مشاوره مهاجرت به فرانسه صحبت خواهیم کرد.

شناخت بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه چه اهمیتی دارد؟

برخی از افراد برای دریافت اقامت، در اولین مرحله به سفارت این کشور مراجعه می‌کنند. قوانین اخذ اقامت دارای جزئیات و پیچ‌وخم‌های زیادی هستند که توسط کارمندان سفارت به مهاجران آموزش داده نمی‌شود و نداشتن اطلاعات درباره مهاجرت، ریسک مهاجرت را بالا می‌برد. یکی از بی‌دغدغه‌ترین روش‌ها برای کاهش آسیب‌های مهاجرت، راهنمایی گرفتن از بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه است. دلایلی که اهمیت دریافت خدمات و راهنمایی برای اخذ اقامت را دوچندان می‌کنند، به شرح زیر است:

استفاده از تجربه دیگران

مؤسسات معتبر خدمات مهاجرتی، تجربه زیادی در زمینه مشاوره اخذ اقامت تحصیلی و کاری دارند. بهره‌بردن از تجربیات دیگران در زمینه مهاجرت به خارج از کشور، چالش‌های مهاجرت و زندگی در کشور فرانسه را کاهش می‌دهد.

رد نشدن درخواست اقامت

دولت فرانسه در صادرکردن مجوز اقامت بسیار دقیق است و برای انتخاب مهاجران حساسیت بالایی نشان می‌دهد. به‌همین علت در زمان بررسی مدارک مهاجران، در صورت وجود کوچک‌ترین ایراد، درخواست آن‌ها رد می‌کند. همکاری با یک شرکت مهاجرتی قوی و معتبر، احتمال تأیید درخواست در دفعه اول را افزایش می‌دهد.

کمتر شدن زمان دریافت ویزا

به دلیل بروکراسی پیچیده اداری فرانسه، روند دریافت اقامت به زمان زیادی نیاز دارد و با رد شدن درخواست صدور ویزا در بار اول، زمان دریافت اقامت فرانسه چندبرابر می‌شود. مؤسسات معتبر و قانونی در کاهش زمان دریافت اقامت فرانسه نقش مهمی دارند.

کاهش هزینه‌های اخذ ویزا

مهاجران باید در هرکدام از مراحل اخذ ویزا تا اقامت، هزینه‌ای بابت بررسی مدارک به سفارت فرانسه پرداخت کنند. مشورت‌کردن با بهترین شرکت مهاجرتی، مراحل دریافت اقامت را کاهش می‌دهد و نتیجه آن کمتر شدن هزینه‌های پرداختی است.

بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهاجرانی که به اهمیت همکاری با شرکت‌های مهاجرتی معتبر و قابل اعتماد پی برده‌اند، برای پیداکردن بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه تلاش می‌کنند. مهاجران باید هنگام جستجوی مؤسسات مهاجرتی، به ویژگی‌های بهترین مؤسسه توجه کنند. ویژگی‌های شرکت‌های برتر اخذ اقامت به شرح زیر است:

داشتن تجربه کاری

یکی از مهم‌ترین موارد تمایز شرکت‌های مهاجرتی قوی، داشتن تجربه و سابقه کار در زمینه دریافت اقامت است. شرکت‌هایی که تجربه ندارند، معمولاً مهاجران را به سمت اهداف و مسیر اشتباه هدایت می‌کنند.

دانش قانونی

به علت حساسیت دولت فرانسه به مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی این کشور، اخذ مجوز زندگی در فرانسه، از طریق مراحل قانونی انجام می‌شود. مؤسسات اخذ ویزا باید مسلط به قوانین مهاجرتی فرانسه باشند. از طرفی به علت ارتباط قوانین مهاجرتی فرانسه با قوانین سازمان‌های بین‌المللی، مشاوران باید قوانین حمایتی و محدودیتی سازمان‌های جهانی مهاجرت را به‌خوبی بدانند. مؤسسات معتبر این قوانین را با جزئیات بالا آموزش‌دیده‌اند و از آن‌ها در کمک‌کردن به مهاجران استفاده می‌کنند.

به‌روز بودن بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه

قوانین مهاجرت به کشور فرانسه و شرایط زندگی در آن، نسبت به سال‌ها و حتی ماه‌های گذشته تغییر می‌کنند. بهترین مشاوران اخذ اقامت، نسبت به شرایط کشور فرانسه آگاه هستند و دانش خود را به‌روز نگه می‌دارند.

ارتباط با وکلای قانونی در فرانسه

یکی از چالش‌های دریافت اقامت فرانسه، تبادل مدارک و اطلاعات مربوط به شرایط هر فرد است. مؤسساتی که اعتبار بالایی دارند، با افراد فعال در کشور فرانسه همکاری می‌کنند و این چالش‌ها را برای مهاجران آسان می‌کنند.

ارائه مشاوره

شرکت‌های مهاجرتی برتر، نسبت به کار خودشان اعتماد بالایی دارند. علت ایجاد این اعتماد، تخصص آن‌ها در کارشان است. بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه، قبل از هرگونه اقدام عجولانه و دریافت هزینه، به مهاجران درباره شرایط مهاجرت به فرانسه، مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

تسلط به زبان فرانسه

شاید ساده به نظر برسد، اما یکی از ویژگی‌های شرکت‌های برتر در زمینه مهاجرت به فرانسه، این است که مشاوران این شرکت‌ها به زبان فرانسوی مسلط هستند، یا افرادی را به‌عنوان مترجم زبان فرانسه استخدام کرده‌اند. دانش مؤسسه مشاوره اقامت فرانسه درباره زبان این کشور، در فرایند ترجمه و ارائه مدارک و نوشتن نامه درخواست اخذ اقامت بسیار مؤثر است.

فعالیت قانونی بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه

شرکت‌های مهاجرتی که جزو بهترین‌ها هستند، بدون مجوز فعالیت نمی‌کنند. فعالیت این شرکت‌ها رسمی است و از مراجع قانونی کشور ایران و فرانسه، مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

اصلی‌ترین وظایف مؤسسات مشاوره مهاجرت به فرانسه چیست؟

مهم‌ترین وظیفه مشاوران اخذ اقامت این است که مهاجران را از شرایط و قوانین کشور مقصد مطلع کنند. اصلی‌ترین وظایف شرکت‌های اخذ اقامت عبارت‌اند از:

  • ارائه اطلاعات صحیح درباره مراحل دریافت اقامت
  • توضیح درباره انواع ویزای اقامت در فرانسه
  • معرفی بهترین روش‌های دریافت اقامت
  • مشاوره برای جمع‌آوری مدارک موردنیاز اخذ اقامت

مؤسسات مهاجرتی دروغین چه خسارتی به مهاجران وارد می‌کنند؟

هدف مهاجران از مراجعه به مؤسسات اخذ اقامت، کم‌کردن هزینه‌های اضافی و صرفه‌جویی در زمان، برای دریافت مجوز اقامت در این کشور است. شرکت‌های غیر معتبر، فرصت‌های زندگی مهاجران را می‌سوزانند. این مؤسسات به افراد وعده‌های دروغین می‌دهند و از آن‌ها مبالغ بسیار سنگینی دریافت می‌کنند.

گاهی اوقات مهاجران برای انجام کارهای اداری دریافت اقامت، مدارک شناسایی، تحصیلی و کاری خودشان را به این مؤسسات می‌دهند و آن‌ها از این مدارک در راستای کارهای غیرقانونی سوءاستفاده می‌کنند. اطلاعات غلط کلاهبرداران مهاجرتی، در روند قانونی دریافت اقامت مهاجران مشکلاتی ایجاد می‌کنند که در نتیجه آن برخی از مهاجران تا آخر عمرشان نمی‌توانند از دولت فرانسه اقامت بگیرند.

سخن پایانی

قوانین کشور فرانسه جزو دقیق‌ترین قوانین در جهان است، به‌ویژه در زمینه مهاجرت که اقامت افراد خارجی، زندگی شهروندان فرانسه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. یکی از چالش‌های دریافت مشاوره اخذ اقامت، این است که همه شرکت‌های مهاجرتی به قوانین و شرایط کشور فرانسه مسلط نیستند. به‌همین علت شناختن بهترین شرکت اخذ اقامت در فرانسه اهمیت پیدا می‌کند. شرکت‌های برتر اخذ اقامت دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها هستند که آن‌ها را نسبت به مؤسسات دیگر متمایز می‌کند. شناخت این ویژگی‌ها به مهاجران کمک می‌کند که در دام مؤسسات کلاهبردار نیفتند.

منابع:

  1. https://www.academyoflearning.com/blog/5-qualities-successful-immigration-consultant/
  2. https://zeenews.india.com/india/how-to-choose-the-best-immigration-consultant-2383600.html
  3. https://dyanwilliamslaw.com/2018/01/5-benefits-of-having-immigration-counsel-at-in-person-interview-with-uscis/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا