کسب و کارها

بهترین فروشگاه اسباب بازی گربه در ایران!

می‌دانستید که در مصر باستان گربه‌ها موجوداتی مقدس به شمار آمده و آن‌ها را می‌پرستیدند؟ حتی یکی از خدایان مصری سری شبیه به گربه دارد. گربه‌ها این موضوع را از همان زمان تابحال فراموش نکرده‌اند! اگر سرپرست گربه هستید، حتماً این احساس را دارید که ما رعیت‌هایی هستیم که باید 24 ساعته خدمت‌گذار آن‌ها باشیم تا از ما در برابر خطرات محافظت کنند. یکی از این خدمت‌ها، سرگرم کردن آن‌هاست و به همین دلیل، می‌خواهیم بهترین فروشگاه اسباب بازی گربه را به شما معرفی کنیم.

تویپت، بهترین ایستگاه بازی گربه‌ها

تویپت فروشگاهی تخصصی برای اسباب بازی پت‌هاست. با این که آن‌ها دنیایی از اسباب بازی‌های مختلف را برای سرگرم کردن پت نازنین شما فراهم می‌کنند، نمی‌توان گفت که تنوع محصولات آن‌ها فقط به همین مورد خلاصه می‌شود. علاوه بر اسباب بازی‌های مختلف؛ تویپت وسایل خواب، حمل‌و‌نقل و لوازم نگه‌داری از گربه‌ها را هم برای شما فراهم کرده است.

این محصولات در تنوع بسیار بالا و سایزها و طرح‌های گوناگونی عرضه شده تا بتوانند تمام نیازهای شما به عنوان سرپرست گربه را برطرف کنند. علاوه بر این، تیم مشاوره تویپت همیشه آماده هستند که به طور کامل پاسخگوی هرگونه سوال و ابهامی که در رابطه با محصولات و محصول مناسب گربه خود دارید، باشند.

بهترین اسباب بازی‌ها برای گربه شما

گربه‌ها موجودات سخت‌پسندی هستند و کمی سخت سرگرم می‌شوند. در واقع، ممکن است اسباب بازی گران‌قیمتی را برای گربه خود تهیه کنید و او پس از نگاه کردن به اسباب بازی به مدت یک ثانیه، آن را برای همیشه رها کند و به سراغ کنترل تلویزیون شما برود!

با تمام این تفاسیر، اسباب بازی‌هایی هستند که باب میل گربه شما بوده و بتوانند او را برای ساعت‌ها سرگرم کنند. کافیست الگوی طراحی وسایلی در خانه که گربه شما با آن‌ها درگیر می‌شود را پیدا کنید.

گربه‌ها هم مثل سگ‌ها اسباب بازی‌های متنوعی دارن که هر کدام برای اهداف خاصی ساخته شده‌اند. از مهم‌ترین اسباب بازی گربه‌ می‌توان به اسباب بازی‌های تعاملی مثل میله‌ای و استوانه‌ای، اسباب بازی‌های توپی، اسکرچرها، عروسک‌ها و … اشاره کرد. احتمالاً بهتر است که چند مدل از آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا تصویر بهتری را در ذهن‌تان نسبت به آن‌ها داشته باشید.

اسباب بازی میله‌ای گربه تویپت

گربه‌ها غریزه شکار بسیار قوی دارند. برای این که بتوانیم این غریزه را برطرف کنیم، باید اسباب بازی‌هایی را برای آن‌ها تهیه کنیم که حکم طعمه را برای‌شان داشته باشند. فراموش نکنید که اگر این غریزه برطرف نشود؛ می‌تواند منجر به بروز رفتارهای مخرب، استرس، اضطراب و افسردگی در گربه شما گردد.

اسباب بازی‌های میله‌ای نوعی اسباب بازی تعاملی هستند که نیازمند حضور شما و گربه عزیزتان خواهند بود. آن‌ها از یک میله تشکیل شده‌اند که روی آن پر، عروسک شبیه به شکار گربه یا توپ صدادار قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این اسباب بازی را به جهت‌های مختلف تکان دهید و مشاهده کنید که گربه شما شیرجه‌ای بهتر از قهرمانان المپیک را برای گرفتن شکار خواهد زد!

خرید اسباب بازی میله ای گربه
خرید اسباب بازی میله ای گربه

مزایای اسباب بازی‌های تعاملی و مخصوصاً میله‌ای برای گربه‌ها بی‌شمار است و در این قسمت به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • به شدت سرگرم‌کننده و ضدافسردگی.
  • ایفای نقش به عنوان شکار زنده برای گربه.
  • بهترین اسباب بازی برای تقویت غریزه شکار در گربه‌ها.
  • یکی از بهترین اسباب بازی‌ها برای تشویق گربه به فعالیت فیزیکی و حفظ سلامتی آن‌ها.
  • محرک ذهنی قوی برای گربه‌ها.
  • ابزاری مناسب برای تخلیه استرس و هیجان گربه‌ها.

آبنبات کت‌نیپ‌دار گربه تویپت

آبنبات کت‌نیپ‌دار گربه یکی از استثنایی‌ترین محصولاتی است که می‌توانید برای گربه‌تان تهیه کنید. شاید نتوانیم دقیقاً اسم آن را اسباب بازی بگذاریم اما بعضی از گربه‌ها از آن به دلیل ساختاری که دارد، برای بازی کردن و گرفتن جایزه خود حتماً استفاده می‌کنند.

خرید آبنبات گربه
خرید آبنبات گربه

این محصول یک آبنبات کت‌نیپ‌دار است که دارای یک در بوده و می‌توانید آن را کاملاً ببندید تا گربه به خود آبنبات دسترسی نداشته باشد. کت‌نیپ ماده‌ای گیاهی از خانواده نعناهاست که گربه‌ها نسبت به بو کردن آن واکنش مثبتی نشان داده و از این ماده برای علاقه‌مند گربه‌ها به چیزهای مختلف استفاده می‌شود.

آبنبات تشویقی تویپت یکی از کاربردی‌ترین محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه است که علاوه بر داشتن طرح‌های متنوع و بسیار زیبا، مزایای زیادی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. مانند:

  • اصلاح رفتار گربه‌ها: گربه‌ها هم تا حدی تربیت‌پذیر هستند. با استفاده از آبنبات تشویقی تویپت می‌توانید از آن‌ها برای انجام کارهایی که مد نظرتان است، تشکر و قدردانی کنید.
  • بهبود رابطه میان صاحب و پت: تشویقی دادن به گربه‌ها به نوعی به آن‌ها می‌فهماند که شما به آن‌ها اهمیت داده و می‌خواهید که با هم رابطه دوستانه‌تری داشته باشید. بدین صورت گربه به شما بیشتر اعتماد کرده و رابطه عمیق‌تری خواهید ساخت.
  • سلامت دهان: آبنبات کت‌نیپ‌دار تشویقی تویپت می‌تواند به حفظ سلامت دهان و دندان‌های گربه شما کمک کند.
  • سرشار از مواد معدنی: این محصول دارای ترکیباتی مانند کلاژن، ویتامین‌ها، کلسیم، روی، آهن و سلنیوم است که همگی برای گربه شما مفید خواهند بود.
  • خوشحال کردن گربه: تشویقی دادن به گربه‌ها به طور کل منجر به داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش و شادی‌آور برای آن‌ها می‌شود.

پاپوش گربه تویپت

شاید فکر کنید که گربه‌ها با توجه به مقدار مویی که روی بدن خود دارند، دیگر مثل ما انسان‌ها به پتو نیاز پیدا نخواهند کرد. مسلماً این تفکر اشتباه است. گربه‌ها به دلایل بسیار مختلفی از پتوها استفاده می‌کنند و به آن‌ها نیاز دارند.

خرید پاپوش گربه
خرید پاپوش گربه

خیلی از آن‌ها پتو را به عنوان جای خواب گرم و نرم خود می‌بینند. علاوه بر این، اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید، گربه‌ها واقعاً ممکن است احساس سرما کنند و به آن نیاز داشته باشند.

خیلی از گربه‌ها از پتوها به عنوان مکانی برای تعیین قلمرو خود استفاده کرده و با کشیدن پنجه‌هایشان بر روی آن‌ها، با ترشح فرومون‌های مخصوص این کار را انجام می‌دهند که امری کاملاً ضروری برای سلامت روان آن‌ها محسوب می‌شود.

تویپت یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید پتو برای گربه‌های شماست که این محصول را در رنگ‌های فانتزی و مختلف با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. کیفیت این پتوها از متریال درجه یک بوده و به نحوی ساخته شده‌اند که جلوی پنجه‌ها و ناخن‌های قدرتمند گربه شما، به این راحتی‌ها تسلیم نشوند.

تویپت، انتخاب مناسب برای افرادی که به گربه خود اهمیت می‌دهند

هر اسباب بازی با هر هدفی که در ذهن خود داشته باشید را می‌توانید در فروشگاه تویپت پیدا کنید. در صورتی که نمی‌دانید چه مدل‌هایی برای گربه شما مناسب هستند، کافی است با مشاوران تویپت تماس بگیرید و با شرح روحیات گربه خود، بهترین اسباب بازی را برای فرشته کوچولوی خود پیدا کنید. پس از یک بار تجربه خرید از این فروشگاه، تجربه دیگری نمی‌تواند شما را راضی کند.

ناهید صابری

شدیدا علاقه مند به حیوانات هستم و در سایت شیک پت سعی دارم تا اطلاعات و آموزش های لازم برای نگهداری از حیوانات خانگی را گرد هم بیاورم. خوشحال میشم در تجربیات خودتون رو در بخش نظرات هر بخش با ما به اشتراک بذارید تا بتونیم اطلاعات جامع تری رو در مورد سگها، گربه ها و حیوانات دیگر در این وبسایت اشتراک گذاری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا